🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37853.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه خطای صفحه آبی مرگ در ویندوز را برطرف کنیم؟

آن چیست که بدون هیچگونه اخطار قبلی، ناگهانی می آید و برای چند ساعت وقت تان را می گیرد؟ با وجود اینکه بروزرسانی های ویندوز هم جواب مناسبی است اما به «صفحه آبی مرگ» اشاره ...

آن چیست که بدون هیچگونه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اخطار قبلی، ناگهانی می آید و برای چند ساعت وقت تان را می گیرد؟ با وجود اینکه بروزرسانی های ویندوز هم جواب مناسبی است اما به «صفحه آبی مرگ» اشاره داریم. صفحه آبی مرگ ویندوز یا همان BSOD یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ارور صفحه نمایشی هست که به دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری مختلف در ویندوز 10 ظاهر شود.

خبر بد اینجاست صفحه آبی مرگ در بدترین حالت می تواند چند ساعت وقت تان را می گیرد. با این حال اگر به نیمه پر لیوان نگاه کنیم، میبینیم حداقل راه حلی برای آن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - وجود دارد. ولی پیش از آنکه روش های برطرف سازی خطاهای صفحه آبی مرگ در ویندوز را معرفی نماییم، بیایید ابتدا نگاهی به مهمترین دلایل بروز این ارور در سیستم عامل مایکروسافت بیاندازیم:

Driver Conflicts (ناسازگار بودن درایور)

ناسازگار بودن درایور زمانی اتفاق می افتد که دو یا چند درایور، نرم افزارهایی برای کنترل سخت افزار، نمی توانند با یکدیگر کار کنند. همچنین اگر تعدادی درایو جدید روی یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - دیوایس نصب کرده باشید (بدون آنکه قبلی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ها پاک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کنید) نیز ارور صفحه آبی مرگ را خواهید دید.

Hardware Conflicts (ناسازگاری های سخت افزاری)

بهبودهای سخت افزاری اشتباه یکی از دلایل نمایش صفحه آبی مرگ است. مثلا اوورکلاک کردن نا امن رایانه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - شخصی باعث خواهد شد تا خیلی زود با این صفحه رو به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - رو شوید. در صورتی که رم در جای نامناسب قرار نگیرد یا یک قطعه سخت افزاری خوب کار نکند هم از دیگر دلایلی است که کاربر را با این مشکل مواجه کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

ارورهای سیستم عامل

وقوع گاه و بی گاه خطاهای کاربری یا بدافزارها می تواند روی فایل های حیاتی سیستم عامل تاثیر مخرب بگذارد. همچنین این اتفاق هنگام استفاده از Insider Preview of Windows (برنامه ای برای تست آخرین بروزرسانی اپ های مایکروسافت زودتر از بقیه کاربران) نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ممکن است رخ بدهد. در هر صورت از دست دادن فایل های مهم سیستمی گاهی اوقات منجر به یک مشکل بزرگ خواهد شد: سیستم وارد یک حلقه صفحه آبی مرگ می شود و هر بار که کامپیوتر را روشن می کنید، با صفحه آبی مواجه می گردید.

روش های حل صفحه آبی مرگ، قسمت اول: مستقیم

اول نکته ای که در اینجا باید به خاطر بسپارید، این است که هر مشکل راه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - حل خودش را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - داشته و بسته به نوعی که دارد می تواند از بین چند دقیقه تا حتی چند ساعت وقت تان را بگیرد. بنابراین اگر یکی از روش ها جواب نداد، پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی به دیگر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - راه ها نیز بیاندازید:

آنالیز صفحه آبی سیستم

ساده ترین راه برای حل مشکل BSOD، دقت به جزییاتی است که در صفحه میبینید. تمام ارورهای صفحه آبی مرگ به کاربر یک کد استاپ (Stop) و یک کد QR است. بعد از آنکه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - صفحه ارور را دارید، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - در اینترنت کد استاپ خود را جستجو کنید. در فروم های زیادی برای هر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - استاپ راه حل های مختلف قرار داده شده است.

البته در وب سایت مایکروسافت هم برای شایع ترین ارورهای BSOD راهکارهایی وجود دارد. همچنین اسکن کردن کد QR با موبایل تان باعث می شود تا مستقیم به صفحه مربوط به حل مشکل آن کد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - بروید. در کنار این دو روش می توانید از پشتیبان مجازی مایکروسافت در صفحه مخاطبین سایت این کمپانی استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

بعد از آنکه به صفحه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مورد نظر رفتید، کد مربوط به صفحه آبی رنگ را تایپ کرده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - و اینتر را بزنید تا فرآیند عیب یابی آغاز گردد. در اینگونه مواقع مایکروسافت معمولا پیشنهاد می کند تا ماشین جمع آوری حافظه خراب (Machine Memory Dump Collector) را هم اجرا کنید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - تا گزارشی که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - دادید تحلیل شود.

نصب یا حذف آپدیت های ویندوز 10

آپدیت های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ویندوز 10 گاهی اوقات بدون اطلاع قبلی کاربر نصب می شوند. در حالی که این مسئله بعضا یک مزیت به شمار می رود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - اما بعضی وقت ها دانلود و نصب نادرست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - بروزرسانی ها می تواند منجر به ارورهای BSOD گردد. ضمن اینکه آپدیت های خراب نیز همین نتیجه را به همراه دارند.

در این موقعیت ها مایکروسافت اغلب با یک هات فیکس (بروزرسانی های سریع) مشکلات را برطرف می کند. اما برای اینکه مطمئن شوید هات فیکس نیز کاری از پیش نبرده، ابتدا تمام آپدیت های اخیر نصب شده روی ویندوز را چک کنید. برای اینکار روی دکمه Start ویندوز کلیک کرده، کلمه update را بنویسید و روی Check for updates ضربه بزنید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

سپس گزینه Check for updates را انتخاب کنید تا تمام بروزرسانی های اخیر در سیستم نصب شوند. اگر تمام بروزرسانی ها را نصب کردید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - و دوباره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جواب نگرفتید، روی گزینه خاکستری رنگ Update history کلیک نمایید و نگاهی به تاریخ تک تک بروزرسانی ها بیاندازید: کدام یک به نظر مربوط به ارور BSOD هستند؟

اگر به مورد مشکوکی برخوردید Uninstall options را بزنید و در صفحه باز شده، روی هر بروزرسانی که خواستید کلیک راست کرده و Uninstall را انتخاب نمایید. در نهایت هم کامپیوتر را ری استارت کنید. در صورتی که ارور صفحه آبی رنگ جای بروزرسانی مربوط به یک نرم افزار بود، آن نرم افزار را از روی سیستم حذف کنید.

نکته: اگر ویندوز پیش از آنکه هر کاری که می خواستید بکنید، بالا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - نیامد در حالت امن (Safe Mode) تمام کارهای بالا را انجام دهید.

 ری استارت کامپیوتر

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

چرا این قدر قضیه را سخت میگیریم، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - گاهی اوقات ری استارت کردن کامپیوتر بهترین تصمیم برای ارورهای نگاهی صفحه آبی رنگ است؛ اصطلاحا راه اندازی دوباره سیستم باعث می شود تا سیستم عامل نفسی دوباره بکشد. برای اینکار روی دکمه Start ویندوز کلیک کنید، در قسمت جست و جو recover را بنویسید و سپس Recovery options را انتخاب نمایید. در صفحه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - تنظیمات باز شده، Get Started را که زیر دسته بندی Reset this PC قرار گرفته را بزنید. چند ثانیه دست نگه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - دارید تا فرایند راه اندازی دوباره انجام گیرد.

روش های حل صفحه آبی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مرگ، قسمت دوم: غیر مستقیم

در حالی که صفحه آبی BSOD اطلاعات مفیدی به کاربر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - می دهد اما در مواقع خیلی اندک ممکن است دستیار مایکروسافت کاری از پیش نبرد؛ در روش های بالا با راه حل های خود مایکروسافت رو به رو بودید و گاهی اوقات شاید مجبور باشید بدون توجه به کدهای صفحه آبی مرگ، از یک راه غیرمستقیم کمک بگیرید:

قدم نخست، به حالت امن (Safe Mode) بروید: قبل از آنکه نکات پایین را اجرا نمایید، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - ابتدا باید حالت امن ویندوز 10 را راه اندازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کنید. «حالت امن» در واقع همانند راه اندازی معمولی ویندوز است، با این تفاوت که برنامه های فعال و درایورهای آن در مقایسه با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - حالت معمولی کاهش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - می یابد و تنها برنامه های مهم بالا می آیند.

ساده ترین راه برای ورود به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - حالت امن استفاده از خود سیستم عامل است. روی دکمه Start کنید، کلمه recovery options را در قسمت جستجو بنویسید و در نهایت Recovery options را انتخاب نمایید. البته می توانید کامپیوتر را ری استارت کرده و در همان لحظه راه اندازی دکمه F11 (یا یک دکمه F دیگر، بستگی به مادربورد دارد) را بزنید.

اکنون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - به صفحه گزینه های راه اندازی پیشرفته ویندوز می روید. حالا از منوی Choose an option ابتدا گزینه TroubleshootAdvanced Options و سپس Startup Settings را برگزینید. به عنوان قدم پایانی، روی عدد 5 کیبورد کلیک کنید تا Enable Safe Mode with Networking فعال شود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل

برنامه WhoCrashed را نصب کنید: WhoCrashed اگرچه مشکل BSOD را حل نمی کند اما با بهینه سازی فرایند عیب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - یابی، کارتان را راحت تر خواهد کرد. WhoCrashed کرش دامپ (فایلی از ویندوز که نمای کلی از دلیل نمایش صفحه مرگ آبی می دهد) را آنالیز کرده و گزارشی از آن درست - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - کند؛ بعد از انکه با BSOD مواجه شدید، برنامه را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - باز نمایید و دکمه Analyze را بزنید تا گزارشی از ارورها ببینید.

حذف درایورهای معیوب: در حالت عادی درایورها کارشان را به خوبی انجام می دهند اما درایورهای معیوب توانایی زیادی در ایجاد مزاحمت برای کاربر دارند. بعد از آنکه فایل های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مخرب را به کمک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - برنامه WhoCrashed چک کردید، بهتر است به فکر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جایگزین برای درایورهای معیوب باشید.

برای اینکه کار روی دکمه Start کلیک کنید و در قسمت جستجو device را بنویسید. از بین نتیجه های جستجو گزینه Device Manager را بزنید. درایور معیوب را پیدا کرده و روی آن راست کلیک نمایید. اکنون می توانید درایور را Delete (حذف) یا Disable (غیر فعال) کنید.

تعمیر فایل های ویندوزی: در بعضی موارد فایل های خراب ویندوز می توانند تاثیر منفی در مصرف روزانه پی سی بگذارند. یکی از روش های حل این مشکل، تعمیر فایل های ویندوزی است. برای این منظور در نوار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - جستجوی پایین ویندوز کلمه Command را نوشته و بعد از آنکه Command Prompt پیدا شد، روی آن راست کلیک کرده و از طریق Run as Administrator برنامه را اجرا کنید.

حالا عبارت زیر را در آن بنویسید تا کار اسکن و تعمیر فایل های ویندوزی انجام شود. نکته مثبت اینجاست که در این روش نیازی به رفتن به حالت امن ویندوز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - برای تعمیر سیستم عامل ندارید:

sfc /scannow

تعمیر هارد دیسک (Hard - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - Drive): همانند دستور بالا، در اینجا نیز باید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - مطمئن شوید که دیسک سخت سیستم تان در حالت خوبی قرار دارد. سکتورهای بد (سکتورهای دیسک سخت که غیرقابل دسترسی و نوشتن هستند) می توانند مانع راه اندازی پی سی شوند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - و این مسئله گاهی اوقات به ارورهای صفحه آبی مرگ منجر می گردد. برای این مشکل عبارت زیر را بنویسید:

chkdsk /f

این دستور دیسک سخت را برای یافتن اثری از سکتورهای بد جستجو می کنید. برای تعمیر کافیست r/ را جایگزین f/ در این عبارت نمایید. f/ برای پیدا کردن سکتورهای بد است و r/ نقش تعمیر کننده را ایفا می کند. بد نیست بدانید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر خلخال استان اردبیل - برای انجام این کار سیستم ری استارت خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone