🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41617.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات پیکسل 2، گلکسی اس 8، جی 6 و آیفون 8

امروز نسل دوم پیکسل های گوگل رسماً وارد دنیای موبایل شدند و حال وقت آن رسیده تا مشخصات آنها را با دیگر پرچمداران بازار مقایسه کنیم. سال گذشته موبایل های پیکسل مورد تعریف و تمجید ...

امروز نسل دوم پیکسل های گوگل رسماً وارد دنیای موبایل شدند و حال وقت آن رسیده تا مشخصات آنها را با دیگر پرچمداران بازار مقایسه کنیم.

سال گذشته موبایل های پیکسل مورد تعریف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و تمجید رسانه ها و کارشناسان قرار گرفتند که بخش اعظم آن به عملکرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حیرت انگیز دوربین آنها بر می گشت. پیکسل 2 هم دست کمی از نسل قبل ندارد و توانست امتیاز فوق العاده 98 را در رده بندی سایت معروف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - DxOMark کسب کند، یعنی 4 امتیاز بالاتر از آیفون 8 پلاس (تازه بدون دوربین دوگانه).

از جمله رقبای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اصلی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیکسل 2 می توان به سامسونگ گلکسی اس 8، ال جی جی 6 و آیفون 8 اشاره کرد که در جدول زیر مشخصات آنها را در کنار یکدیگر مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

طبق جدول فوق می بینیم گوگل پیکسل 2 راه سختی را برای متمایز شدن از رقبای اصلی خود پیش رو دارد، چون - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از نظر مشخصات سخت افزاری تقریباً شبیه آنهاست و از نظر طراحی هم در رده پایین - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تری جای می گیرد.

با این حال، زمان همه چیز را مشخص می کند و باید دید آیا گوگل می تواند این بار پیکسل هایش را به سطح فروش خوبی در - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جهان برساند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone