🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11852.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

یادداشت: استارتاپ‌های بیمه؛ راه حل نوآورانه برای صنعت بیمه

نویسنده این یادداشت «بهاره شریفیون» مدیرعامل استارتاپ بیمه دات کام است. به تازگی بیمه مرکزی با تصمیمی باورنکردنی همه استارت‌آپ‌های بیمه را متعجب کرد. استارت‌آپ‌ها یا سامانه‌های فروش آنلاین بیمه، نوید دولت الکترونیک در صنعت ...

نویسنده این یادداشت «بهاره شریفیون» مدیرعامل استارتاپ بیمه دات کام است.

به تازگی بیمه مرکزی با تصمیمی باورنکردنی همه استارت‌آپ‌های بیمه را متعجب کرد. استارت‌آپ‌ها یا سامانه‌های فروش آنلاین بیمه، نوید دولت الکترونیک در صنعت بیمه هستند. این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - سامانه‌ها بارها و بارها نیز در محافل مختلف خبری، مورد حمایت و تشویق بیمه مرکزی قرار گرفته بودند و امیدوارانه تلاش‌های خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - را دنبال می‌کردند. ناگهان بخشنامه بیمه مرکزی، آن‌ها را در مسیر متوقف کرد.

در حالی که بیمه مرکزی نوید حمایت‌های همه جانبه خود را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - با ارائه تسهیلات به شرکت‌های فروش آنلاین بیمه داده بود، در خرداد ماه 1400، بخشنامه ممنوعیت فعالیت استارت‌آپ‌های بیمه‌ای فاقد مجوز را صادر کرد. پیرو این بخشنامه، هرگونه همکاری شرکت‌های بیمه و شرکت فروش با بازاریابان بیمه‌ای بر خط فاقد مجوز از بیمه مرکزی از اول تیر 1400 ممنوع اعلام شد.

بیمه مرکزی فرصت یک ماهه اخذ مجوز را برای سامانه‌های خرید آنلاین بیمه‌ای در نظر گرفته بود که که 80 الی 90 درصد پروسه اخذ مجوز را پیش رفته بودند. ولی متاسفانه این موضوع نیز محقق نشد. اما مساعدت بیمه مرکزی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - روند اخذ مجوزها و همراهی با استارت‌آپ‌های باسابقه و نام آشنا، رویکرد مثبت و تعامل‌گرایانه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - تلقی می‌شود. با توجه به این نکته، بیمه دات کام موفق به دریافت مجوز قانونی شد و از جمله معدود استارت آپ‌های بیمه ای مجاز به فعالیت قرار گرفت.

با وجود همه این مسائل، ذکر این نکته حائز اهمیت است که بیمه دات کام سال گذشته به دلیل رویکرد بسیار مثبت خود مخصوصا در حوزه مارکتینگ، استراتژی و سیاست‌ها، حرکت‌های فرهنگی، رعایت اصول و خط قرمزهای صنعت بیمه برای تقدیر به واحد نظارت بیمه مرکزی فراخوانده شد. این شرکت دانش‌بنیان در چارچوب فرآیندها و چارچوب‌ها در حال حرکت و منتظر تست نفوذ سایت بود. به محض آمدن جواب این آزمایش هم سریعا برای اخذ مجوزها اقدام کرد؛ لیکن دریافت تاییدیه آزمایش نفوذ، مقارن با آیین نامه ممنوعیت فعالیت کارگزاری‌های برخط بیمه بود که  همانطور که اشاره شد، در نهایت نیز bimeh.com موفق به دریافت مجوز از بیمه مرکزی و رفع ممنوعیت‌ها گردید. باید به این مساله دقت کنیم که با توجه به مسیر برنامه‌ریزی شده، چه با اطلاع رسانی قبلی بیمه مرکزی چه بدون آن، این استارت‌آپ‌ها مطمئنا در مسیر اخذ مجوزها و پیگیری قانونی فرایندها و بخشنامه‌ها بوده‌اند.

شرکت‌های دانش بنیان بیمه‌ای، تکنیک و نوآوری در بستر آنلاین را به عنوان شیوه سولوشن محور برای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - رشد صنعت بیمه سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. این امر می‌تواند نوید حرکت‌های امیدوارانه به سوی دولت الکترونیک در حوزه بیمه تلقی گردد. توجه به استارت آپ های نوپا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - و بهره گیری از نوآوری‌های آن‌ها در چارچوب منافع ملی بیمه، گام‌های  رشد و تعالی اقتصاد دولت الکترونیک هستند. خلق اندیشه، کارآفرینی، رشد صنعت بیمه، کسب و کارهای متنوع جدید، فناوری های نوآورانه و ظهور - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی است که حمایت‌های بیمه مرکزی،  پنجره جدیدی به روی آن‌ها در کشور - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - باز می‌کند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - به این ترتیب،  بهره ‌مندی بیشتری از توسعه در حوزه اقتصاد دانش ‌بنیان بیمه حاصل می‌شود.

همیشه اول نوآوری خلق شده و بعد متناسب با آن، قوانین تدوین می‌شوند. نبود قوانین درباره حوزه برخط، زمینه پیدایش استارت‌آپ‌های بیمه بود. همین نبود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - قانون در ابتدای مسیر هم سنگ اندازی شبکه فروش آفلاین بیمه‌ای را برای شرکت‌های دانش بنیان بیمه در پی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - داشت. استارت‌آپ ها با نگاهی به مسیر استراتژیک خود، مقاومت کرده و سعی به هموار کردن مسیر راه حل های اینترنت محور خود داشتند. پس این قدم اول قانون‌مندی سامانه‌های برخط بیمه، می‌تواند امیدبخش تلقی گردد.

باید توجه کرد که قبل از این بخشنامه بیمه مرکزی، الزام مجوزها به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - صورت رسمی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - اعلام نشده بود. به علاوه در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - برخی موارد، فرایند اخذ مجوزها مشخص نبود. به عنوان مثال، بیمه مرکزی، رسمیت قانونی کارگزاری‌های آنلاین فروش بیمه را  اخذ مجوز سوئیچ  IIX-Gateway بیان کرد. برای طراحی این سوئیچ بیمه مرکزی که محل اتصال وب سرویس‌های شرکت‌های core-provider بیمه‌ای  واستارت آپ‌ها هستند، هیچ جلسه فنی، جلسه تحلیل و حتی پرزنت اولیه‌ای تاکنون تشکیل نشده است. موضوعیت چیستی این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - سوئیچ  و کارکرد آن برای استارت‌آپ‌های بیمه و راهکارش برای دغدغه‌های استارت‌آپ‌های بیمه‌ای مشخص نیست. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - چه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - مواردی در ارتباط با استارت‌آپ‌های بیمه‌  ‌آییی‌پ‌ها می‌تواند وجود داشته باشد که بخواهد در معماری  سوئیچ یاد شده لحاظ گردد؟

با توجه به این‌که وجود استارت‌آپ‌های بیمه‌ای الزام و نه انتخاب در دولت الکترونیک است، بنابراین مطالبات شرکت‌های آنلاین باید در قاعده و ابعاد درست مشخص گردد. ضمنا این مطالبات باید به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - صورت چهارچوب مدار در تعامل با بیمه مرکزی مورد توجه قرار گیرد. سامانه‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - برخط - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - بیمه، تازه واردان بازار بیمه هستند. طبیعی است که شرکت‌های دانش‌بنیان با استراتژی‌ها و قدرت بستر اینترنت خود و سرمایه‌گذاری‌های سنگین، قاعده خاصی برای بازی خود بطلبند. این سامانه‌ها با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - بینش کارآفرینی و درآمدزایی و ایجاد شغل، الزامات و تعهداتی متفاوت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - با شرکت‌های آفلاین بیمه دارند. تعهدات سامانه‌های خرید آنلاین بیمه هم از جنس متفاوتی است. فرضا هنگامی که یک استارت‌‌آپ فروش آنلاین بیمه سرویس ۷/۲۴ در کل روزهای سال ارائه می‌کند؛ به این مفهوم است که باید با  ساز و کار درست، سازماندهی درست، هزینه درست چه به لحاظ منابع انسانی چه به لحاظ زیرساخت‌ها و تجهیزات الکترونیکی و موضوعات زیرساختی و بسترهای ارتباطی وارد میدان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - شده باشد. این امر در قوانین، سیاست‌گذاری‌ها و ماموریت‌های بیمه مرکزی باید لحاظ گردد.

راه حل برون رفت از این تعارض آنلاین و آفلاین صنعت بیمه، نگاه کارشناسانه و صحیح بیمه مرکزی به مساله استارت‌آپ‌های بیمه‌ای است. این استارت‌آپ‌ها، راه حل جدید و منابع جدید را در حوزه کسب و کار وارد کرده‌اند. می‌توان این دوره را گذار صنعت بیمه از دوره سنتی به دوره جدید اینترنتی تلقی کرد. با تعامل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - پیش رو و حمایت‌های بیمه مرکزی، موضوعات آنلاین به خوبی برای مرجع قانونگذار و مدیران ارشد توجیه می‌شود. این امر به هموارسازی مسیر و  جایگاه شایسته استارت‌آپ‌های بیمه در دولت الکترونیک منجر خواهد شد. این اتفاق می‌تواند کاتالیزور مثبت شناسایی شود تا زیرساخت‌های فناورانه به درستی با دقت و انسجام جایگاه خود را بیابند. تسهیلات نیز باید به صورت صحیح و هوشمندانه ارائه شود تا کارآفرین با آسودگی بتواند به ارزش آفرینی خود جامه عمل بپوشاند.

در حوزه بیمه هنوز جای کار زیاد است. این اتفاق شاید بتواند یک تریگر مثبت تلقی شود تا زیرساخت‌های فناورانه بتوانند به درستی جایگاه خود را پیدا کنند. تسهیل به شکل درست اتفاق بیفتد. کارآفرین باید آسوده باشد که که اگر قبلا بابت کار اپراتوری و بابت کار عملیات باید یک تیم ۵۰ نفره را مدیریت می‌کرد، اکنون این تعداد را به ۵ نفر برساند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - و سپس مازاد منابع انسانی را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - به تیم‌های تحلیل کسب و کار و Developer تزریق نماید تا در نهایت به ایجاد ارزش دائمی منجر شود. کار بزرگ لزوما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر دستجرد استان قم - نیازمند تیم بزرگ نیست. لازمه ی همه اینها این است که تفکر سیستمی و تفکر خلاق بتواند حرف اول را بزند!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone