🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11853.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

ردمی روی موبایل جدیدی با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و شارژ سریع ۶۷ واتی کار می‌کند

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، ردمی ظاهرا مشغول توسعه دستگاهی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ ...

براساس اطلاعات فاش شده از طریق حساب کاربری با نام «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو چین، ردمی ظاهرا مشغول توسعه دستگاهی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نمایشگر و پشتیبانی از فناوری شارژ ۶۷ واتی است.

با توجه به این مشخصات، تجربه کاربری مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همین منبع آگاه همچنین می‌گوید موبایل جدید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - ردمی احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همچنین گفته می‌شود دستگاه مذکور مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. تنها اطلاعاتی که در مورد چیست موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده، حاکی از آن است که احتمالا کاربران بتوانند آن را با تراشه MT689X مدیاتک در اختیار داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان

چیپست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - MT689X با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - فرآیند لیتوگرافی ۶ نانومتری توسعه یافته و از پردازشگر گرافیکی Mali-G77 بهره می‌برد که از نظر عملکرد به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام نزدیک است. انتظار می‌رود طی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - روزها و هفته‌های آتی، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شود. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن به اشتراک گذاشته نشده است.

اوایل خردادماه ردمی در چین از جدیدترین موبایل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - خود یعنی ردمی نوت ۱۰ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - پرو ۵G - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - رونمایی کرد که تفاوت‌هایی با نسخه ۴G در بازار جهانی دارد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - و از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۶ اینچی این دستگاه رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

همچنین ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G به تراشه دیمنسیتی ۱۱۰۰ مجهز شده و حداکثر با - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند که ضخامت و وزنی برابر ۸.۹ میلی‌متر و ۱۹۳ گرم دارد، به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده که باعث شارژ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مشهد استان خراسان - کامل آن در مدت ۴۲ دقیقه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
احیانا مرکز شما ابوطالب مشهد هم کار انجام میده
پاسخ: بله در ابوطالب شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone