🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11855.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد تاچ آیدی را با دکمه پاور آیفون ادغام کند

مستندات مربوط به پتنت اپل نشان می‌دهد این شرکت روی توسعه آیفون جدیدی کار می‌کند که تاچ آیدی آن در دکمه پاور دستگاه ادغام خواهد شد. آیپد ایر ۴ اپل از زبان طراحی مشابه مدل ...

مستندات مربوط به پتنت اپل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - نشان می‌دهد این شرکت روی توسعه آیفون جدیدی کار می‌کند که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - تاچ آیدی آن در دکمه پاور دستگاه ادغام خواهد شد.

آیپد ایر ۴ اپل از زبان طراحی مشابه مدل پرو بهره می‌برد. با این وجود، به جای فیس آیدی از تاچ آیدی تعبیه شده در دکمه پاور بهره می‌برد. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد همین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - روال را در مدل‌های جدید آیفون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - در پیش بگیرد.

پتنت اولیه با موضوع ادغام تاچ آیدی در دکمه پاور در حدود دو سال قبل از معرفی آیپد ایر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - ۴ به ثبت رسید و حالا کوپرتینویی‌ها آن را به‌روز کرده‌‌‌اند. در این بروزرسانی، گوشی آیفون مجهز به فناوری متفاوت تایید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - هویت و استفاده از تاچ آیدی ادغام شده در دکمه پاور به نمایش گذاشته شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران

این اولین باری نیست که اخباری در مورد تلاش اپل برای استفاده متفاوت‌تر از تاچ آیدی و بروزرسانی دستگاه‌ها مطرح می‌شود. پیشتر نیز گفته شده بود که احتمالا آیفون ۱۳ با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگرچه پتنت اخیر اپل به قرارگیری سنسور اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - درون دکمه پاور آیفون اشاره می‌کند، اما تضمینی برای پیاده‌سازی آن در گوشی‌های آینده کوپرتینویی‌ها وجود ندارد و شاید تنها به عنوان یک ایده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - باقی بماند.

در سال ۲۰۲۰ اخبار غیررسمی مختلفی در مورد مجهز شدن آیفون SE 2021 به تاچ آیدی ادغام شده در دکمه پاور منتشر شده بود. اما این دستگاه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - به دلیل مشکلات ناشی از همه‌گیری کرونا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - نتوانست به موقع آماده شود و ظاهرا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - عرضه آن به سال - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - ۲۰۲۲ موکول شده است.

در نهایت باید دید اپل نسل جدید آیفون خود را با چه مشخصاتی روانه بازار می‌کند و از سوی دیگر کاربران ترجیح می‌دهند آیفون جدید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر ساری استان مازندران - را با چه فناوری احراز هویت مورد استفاده قرار دهند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار داشته باشند. این احتمال وجود دارد که آیفون ۱۴ مکس در سال ۲۰۲۲ با فیس آیدی و تاچ آیدی درون دکمه پاور از راه برسد و سایر گوشی‌های این سری، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone