🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11854.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

دولت هند مصونیت حقوقی توییتر در قبال محتواهای کاربران را لغو کرد

با شدت گرفتن تنش‌ها میان دولت هند و توییتر بر سر قوانین جدید حوزه فناوری اطلاعات، در یک حکم دادگاهی اعلام شد که این شبکه اجتماعی دیگر از مصونیت در زمینه محتواهایی که کاربران در ...

با شدت گرفتن تنش‌ها میان دولت هند و توییتر بر سر قوانین جدید حوزه فناوری اطلاعات، در یک حکم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - دادگاهی اعلام شد که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - این شبکه اجتماعی دیگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - از مصونیت در زمینه محتواهایی که کاربران در این پلتفرم منتشر می‌کنند، بهره‌مند نخواهد شد.

دولت هند با صدور حکمی اعلام کرد که توییتر به خاطر عدم تبعیت از قوانین جدید محلی مصونیت حقوقی خود را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - در این کشور از دست داده است. قوانین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - جدید فناوری اطلاعات هند در ماه فوریه معرفی شد و از اواخر ماه مه به اجرا درآمد.

سرویس‌های اینترنتی معمولا تحت حمایت قانونی هستند که می‌گوید پلتفرم‌های حوزه فناوری بابت مطالبی که کاربرانشان منتشر می‌کنند مورد بازخواست قرار نمی‌گیرند. برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - مثال، اگر شما در توییتر به کسی توهین کنید، شاید مدیران توییتر بر اثر درخواست شاکی از شما بخواهند که پست‌تان را پاک کنید، ولی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - انتشار مطلب شما مسئولیتی روی دوش خود شرکت قرار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - نمی‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان

توییتر در حال حاضر در هند بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و بدون این مصونیت مسئول تمام حرف‌هایی خواهد بود که روی این شبکه اجتماعی زده می‌شود. این حکم در شرایطی صادر شده که اختلافات میان دولت هند و توییتر شدت گرفته است. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - گوگل، فیسبوک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - و چند شرکت دیگر تاکنون به طور کامل یا جزئی با قوانین جدید کنار آمده‌اند ولی ظاهرا توییتر هنوز این قوانین را اجرا نکرده است.

یکی از بخش‌های این قوانین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - شرکت‌های مالک شبکه‌های اجتماعی بزرگ (هر شرکتی که در هند بیش از ۵ میلیون کاربر داشته باشد) را - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - به انتصاب یک مدیر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - ارشد سازگاری با قوانین، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - یک مدیر محلی برای رسیدگی به شکایات و رابطی برای پاسخگویی به نگرانی‌های محلی ملزم می‌کند.

در حکم حاضر گفته شده که توییتر هیچ کدام از این پیش‌نیازها را انجام نداده است. با حذف این مصونیت مدیران توییتر اکنون باید پاسخگوی محتواهای منتشر شده در این شبکه اجتماعی باشند. پلیس هند همین حالا هم حداقل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سبزوار استان خراسان - پنج شکایت را علیه این شرکت و مسئولانش ثبت کرده است. توییتر هنوز به این خبری واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone