🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11846.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کاربران تیک‌تاک بزودی می‌توانند ویدیوهای ۳ دقیقه‌ای به اشتراک بگذارند

اپلیکیشن تیک‌تاک به عنوان یک پلتفرم تولید محتوای ویدیویی کوتاه به محبوبیت خوبی کسب کرده و در ادامه قصد دارد امکان اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی‌تر ۳ دقیقه‌ای را به جای ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای در اختیار ...

اپلیکیشن تیک‌تاک به عنوان یک پلتفرم تولید محتوای ویدیویی کوتاه به محبوبیت خوبی کسب کرده و در ادامه قصد دارد امکان اشتراک گذاری ویدیوهای طولانی‌تر ۳ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - دقیقه‌ای را به جای ویدیوهای ۳۰ ثانیه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد.

براساس آخرین گزارش منتشر شده، تیک‌تاک ویژگی جدیدی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - را بزودی در اختیار کاربران خود ارائه می‌دهد تا بتوانند با استفاده از این پلتفرم محبوب ویدیوهای طولانی‌تری با مدت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - زمان حداکثر ۳ دقیقه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - تهیه‌ کنند. میلیاردها نفر در سراسر جهان از اپلیکیشن تیک‌تاک استفاده می‌کنند و با استفاده از ویژگی ویدیویی جدید که مدت زمان طولانی‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند، به نظر می‌رسد محتوای این اپلیکیشن انعطاف پذیری بیشتری نیز خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان

تیک‌تاک از پاییز سال گذشته قابلیت انتشار ویدیو‌های سه‌ دقیقه‌ای را مورد آزمایش‌ قرار داده است و اگر کاربر این اپلیکیشن باشید، احتمالا با چندین ویدیو طولانی از تولیدکنندگان برتر، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - به ویژه در بخش‌هایی مانند آشپزی مواجه شده باشید. بنابراین قابلیت انتشار ویدیوهای طولانی‌ فقط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - در دسترس برخی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - کاربران منتخب قرار گرفته بوده است. اما طی هفته‌های آینده، تیک‌تاک قصد دارد این ویژگی را برای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - تمام کاربران خود فعال می‌کند.

هنوز در مورد نحوه تاثیر گذاری ویدیوهای طولانی مدت روی الگوریتم پیشنهاد تیک‌تاک اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - منتشر نشده است. با این حال همانطور که یوتیوب الگوریتم خود را نسبت به حفظ بینندگان تنظیم کرده است، تیک‌تاک نیز ممکن است قانون یوتیوب را دنبال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - کند. با توجه به اینکه حفظ بیننده به این معنی است که تولیدکنندگان محتوا باید ویدیوهای طولانی‌تری ایجاد کنند، اکنون اکثر ویدیوهای یوتیوب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - مدت - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - زمانی بیش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - از ۱۰ دقیقه دارند.

علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوا نه تنها می‌توانند ویدیوهای ۳ دقیقه‌ای خود را به اشتراک بگذارند، بلکه می‌توانند ویدیوهای طولانی خود را نیز ویرایش کنند. این امر زمینه به اشتراک گذاشتن ویدیوهای آموزشی، برنامه‌های درسی و برنامه‌های کمدی در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - این پلتفرم را بیشتر فراهم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر ابهر استان زنجان - می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone