🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11847.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فیلمبرداری 8K با گلکسیS21 اولترا زیر آب‌های اقیانوس هند [تماشا کنید]

سامسونگ با همکاری نشنال جئوگرافیک اقدام به ضبط ویدیوها و تصاویر باکیفیت از کوسه‌های ببری و سایر گونه‌های جانوری با کمک گلکسیS21 اولترا در زیر آب‌های مالدیو کرده است. سال گذشته سامسونگ اقدام به انتشار ...

سامسونگ با همکاری نشنال جئوگرافیک اقدام به ضبط - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - ویدیوها و تصاویر باکیفیت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - از کوسه‌های ببری و سایر گونه‌های جانوری با کمک گلکسیS21 اولترا در زیر آب‌های مالدیو کرده است.

سال گذشته سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - اقدام به انتشار ویدیویی با کیفیت 8K از مدار شمالگان کرد که با گلکسی S20 پلاس فیلمبرداری شده بود. اگرچه موبایل گفته شده روی سطح آب‌های سرد اقیانوس قرار گرفته بود. اما - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - امسال غول فناوری کره‌ای با همکاری نشنال جئوگرافیک به اقیانوس هند رفته و اقدام به فیلمبرداری در زیر آب‌های گرم مالدیو با گلکسی S21 اولترا کرده است.

موبایل گلکسی S21 اولترا در اختیار «مالاییکا واز»، یکی از جهانگردان نشنال جئوگرافیک قرار گرفته که با سفر به جزیره کوسه‌ها، اقدام به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - تهیه ویدیوهای 8K و تصاویر منحصربه‌فرد از حیات زیر آب در منطقه کرده است. البته وی تجربه بسیاری در فیلمبرداری از حیات وحش دارد و نمی‌توان ویدیوهای تهیه شده توسط او را با موارد ضبط شده توسط کاربران عادی مقایسه کرد. همچنین آخرین پرچمدار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - سامسونگ دارای گواهی IP68 برای آب غیر شور در عمق ۱.۵ متری است و برای استفاده از آن در آب‌های شور اقیانوس و اعماق زیاد، نیاز به محفظه جداگانه خواهد بود. 

بیشتر موبایل‌های امروزی امکان تصویربرداری در حین فیلم گرفتن را فراهم می‌کنند؛ اما به لطف فیلمبرداری 8K، تصاویر تهیه شده با گلکسی S21 اولترا از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. در واقع هر فریم از ویدیوهای تهیه شده توسط این دستگاه دارای رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی است و می‌تواند جزئیات را با دقت بالایی نمایان کند. واز نیز توانسته است با استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خدابنده استان زنجان - از همین قابلیت، در کنار فیلمبرداری اقدام به تهیه تصاویر بسیار زیبا از کوسه‌های ببری کند. 

وی درباره تجربه خود با گلکسی S21 اولترا می‌گوید:

در هنگام فیلمبرداری در زیر آب‌های مالدیو، با کوسه‌های ببری، لاک پشت‌های پوزه عقابی، انبوهی از ماهی‌ها و صخره‌های مرجانی محاصره شده بودم و توانستم ویدیوهایی با رزولوشن بسیار بالا از گونه‌های گفته شده تهیه کنم. قابلیت Video Snap گلکسی S21 اولترا این اطمینان را به من می‌داد تا با تمرکز روی فیلمبرداری از کوسه‌ها، خیالم بابت فرصت‌های پیش آمده برای تصاویر زیبا نیز راحت باشد. به عنوان یک فیلمبردار و جهانگرد نشنال جئوگرافیک می‌توانم بگویم تجربه فیلمبرداری با موبایل سامسونگ فراتر از استثنایی بوده است.

در ادامه می‌توانید تعدادی از تصاویر ثبت شده توسط گلکسی S21 اولترا را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone