🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29048.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 به آسانی فریب می‌خورد [تماشا کنید]

تشخیص چهره از نسخه اندروید ۴ به بعد وجود داشت اما آنچنان توجهی به آن نمی‌شد تا اینکه اپل با Face ID و تعبیه کردن این ویژگی در آیفون 10، دوباره آن را بر سر ...

تشخیص چهره از نسخه اندروید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - ۴ به بعد وجود داشت اما آنچنان توجهی به آن نمی‌شد تا اینکه اپل با Face ID و تعبیه کردن این ویژگی در آیفون 10، دوباره آن را بر سر زبان‌ها انداخت. از آن زمان به بعد تقریباً تمامی گوشی‌های عرضه شده در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - سال ۲۰۱۸ میلادی، به این ویژگی مجهز شدند و این قابلیت در کنار دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - چندگانه و چیست‌های هشت هسته‌ای به ویژگی‌های معمول پرچمداران بدل شد. گفتنی است قابلیت تشخیص چهره اندروید مقابل همتای خود یعنی Face ID - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - آنچنان ایمنی بالایی ندارد و این مسئله بار دیگر اثبات - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - شده چرا که یک کاربر یوتیوب موفق شده با استفاده از تصویر دیجیتالی خود، قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 را - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - به آسانی فریب دهد.

کاربری به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - نام لوئیس چند وقتی است که در کانال یوتیوب خود Unbox Therapy به جعبه گشایی و آزمایش بسیاری از پرچمداران می‌پردازد. او تصمیم گرفت تا قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 را بسنجد. این آزمایش نشان داد که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - نمی‌توان به پرچمداران جدید سامسونگ اطمینان کرد چرا که این ویژگی به آسانی فریب خورده و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - بهتر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - است کاربران برای ایمنی بیشتر از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای احراز هویت خود بهره ببرند.

پیش از عرضه گلکسی اس 10، سامسونگ سعی کرده بود از ترکیب احراز هویت چهره‌ای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - و اسکنر عنبیه چشم برای گشودن تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند. این روش هم سرعت کمی داشت و هم نامطمئن بود. به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - کمپانی کره‌ای، تلاش کرد تا پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - اس 10 را به قابلیتی شبیه Face ID مجهز کند تا توان رقابت با اپل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - را داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان
نمایی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - گلکسی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - اس 10 پلاس

با این وجود هنوز هیچ تولید کننده‌ای نتوانسته قابلیتی در حد Face ID اپل رو - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - کند و با فریب خوردن قابلیت تشخیص چهره گلکسی اس 10 نیز تقریباً تمام امید طرفداران موبایل‌های اندرویدی نقش بر آب شده. به نظر شما در آینده کمپانی‌های مختلف می‌توانند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کنگاور استان کردستان - تلاش خود را بیشتر کنند و به حاکمیت آیفون‌ها در این زمینه پایان دهند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone