🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20940.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تلاش برای خرید ۵ میلیون دلار بیت‌ کوین دست سارق بانک را رو کرد

سارقی که موفق به سرقت ۳۰  میلیون رئال معادل ۵ میلیون دلار از بانک «سانتاندر» شده بود، نتوانست از این پول برای خرید بیت کوین استفاده کند و عملیات انتقال این رمزارز متوقف شد. ماه ...

سارقی که موفق به سرقت ۳۰  میلیون رئال معادل ۵ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - میلیون دلار از بانک «سانتاندر» شده بود، نتوانست از این پول برای خرید بیت کوین استفاده کند و عملیات انتقال این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - رمزارز متوقف شد.

ماه گذشته میلادی یک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - سارق توانسته بود ۳۰ میلیون رئال از حساب تولیدکننده فولاد «Gerdau» در بانک سانتاندر در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - برزیل سرقت کند. این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - سارق پول دزدیده شده را برای یک صرافی محلی برای خرید بیت کوین ارسال می‌کند، اما نمی‌تواند به خواسته خود برسد. شرکت Gerdau در تاریخ ۲۸ فرودین زمانی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - که با بانک ارتباط برقرار می‌کند، متوجه مشکلی در حساب خود - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شود.

پس از اعلام این مشکل، بانک سانتاندر متوجه یک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - حمله به حساب اینترنتی این شرکت و برداشت از آن می‌شود. پول قابل توجهی از حساب کم شده بود و تراکنش الکترونیکی از ۱۱ مکان مختلف صورت گرفته بود. پس از تحقیقات مشخص می‌شود که تمام این مبادلات بانکی توسط یک آی‌پی انجام شده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان

پول سرقت شده به حساب بانکی ۴ پلتفرم‌ خرید و فروش بیت کوین در کشور برزیل ارسال شده بود. زمان خرید بیت کوین، پول مسدود می‌شود، البته مقداری بیت کوین انتقال پیدا می‌کند. هنوز مشخص نیست چه میزان بیت کوین در اختیار خریدار قرار گرفته است. گفته می‌شود ارزش بیت کوین‌های ارسال شده برای سارق به ۶۰۰ هزار تا ۲.۵ میلیون دلار می‌رسد.

یکی از صاحبان این پلتفرم‌های خرید و فروش بیت کوین اعلام کرده:

«ما اظهارنامه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - بانکی را - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - از حساب اصلی درخواست کردیم چرا که ۵ میلیون رئال (۹۰۰ هزار دلار) مبلغ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - بالایی بود. زمانی که متوجه شدیم پول دریافتی در همان - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - روز وارد حساب اصلی شده، عملیات را مسدود کردیم. مشتری به من فشار وارد کرد که بیت کوین را سریعا برایش ارسال کنم، اما چنین کاری را انجام ندادم. پس از مدت کوتاهی، بانک حسابم را مسدود کرد.»

دادستان عمومی درباره این پرونده اعلام - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر تربت جام استان خراسان - کرده که به نظر می‌رسد یک حساب بانکی شرکت توسط یک حساب بانکی دیگر مورد حمله قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone