🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43352.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آمازون به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران متهم شد

شرکت آمازون به خاطر نقض تحریم های آمریکا علیه ایران و فروش محصول به حداقل یک فرد یا سازمان حاضر در لیست تحریم، زیر ذره بین مقامات قضایی فدرال ایالات متحده قرار گرفته است. گزارش ...

شرکت آمازون به خاطر نقض تحریم های آمریکا علیه ایران و فروش محصول به حداقل یک فرد یا سازمان حاضر در لیست تحریم، زیر ذره بین مقامات قضایی فدرال ایالات متحده قرار گرفته است.

گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2017 این شرکت که به تازگی منتشر شده، نشان می دهد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - آنها از ژانویه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - 2012 تا ژوئن سال جاری، سفارش کالا از سوی افراد و سازمان های مشمول تحریم را پذیرفته، آنها را پردازش کرده و تحویل داده اند.

این کالاهای مصرفی که جمعاً 24700 دلار ارزش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارند، به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یکی از سفارت های ایران در کشور ثالث تحویل داده شده اند. همچنین کالاهایی به ارزش 8100 دلار هم به یک فرد مرتبط با پنج - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سفارت ایران در کشورهای مختلف فروخته شده. بر اساس این گزارش، مبلغ 300 دلار هم به فردی پرداخت شده که در فهرست افراد تحریم شده از سوی آمریکا حضور دارد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

محصولاتی که به این افراد فروخته شده شامل کتاب، موسیقی، لوازم آشپزخانه، جواهرات، ملزومات اداری و لوازم خانگی هستند. آمازون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می گوید نمی تواند سود حاصل از فروش این سفارشات را حساب کند.

گفتنیست آمازون در ماه فوریه سال جاری میلادی هم سفارشی به مبلغ 1300 دلار را از فردی که در فهرست تحریم ها حضور دارد، دریافت کرده اما مشخص نیست که آیا این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شخص با ایران در ارتباط بوده یا خیر.

آمازون در مورد این پرونده اظهار نظر نکرده، اما - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همکاری کامل خود را با مقامات قضایی اعلام نموده و گفته است که فروش محصولات به حساب های حقیقی یا حقوقی فوق را متوقف خواهد ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone