🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38342.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

با مشخصات سخت افزاری موبایل دیزایر 12 Plus اچ تی سی آشنا شوید

کمپانی اچ تی سی قصد دارد به زودی دو موبایل میان رده دیزایر 12 و دیزایر 12 Plus را راهی بازار کند. حال منابع وبسایت androidheadlines در درون این شرکت تایوانی فهرست کاملی از مشخصات ...

کمپانی اچ تی سی قصد دارد به زودی دو موبایل میان رده دیزایر 12 و دیزایر 12 Plus را راهی بازار کند. حال منابع وبسایت androidheadlines در درون این شرکت تایوانی فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری مدل پلاس را در اختیار این وبسایت قرار داده اند.

بر این اساس محصول مورد بحث قرار است به همراه چیپست اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۴۵۰ محصول کوالکام با کلاک هسته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های ۱.۸ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت رم راهی بازار شود. به طور حتم بهره مندی این موبایل از یک نمایشگر 6 اینچی TFT با رزولوشن اچ دی (تراکم پیکسل ۲۶۸ppi) می تواند بسیاری از خریداران را به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شدت ناامید سازد.

دوربین اصلی دیزایر 12 Plus اچ تی سی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن مجهز به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. ظاهراً سنسور دوربین بالای نمایشگر این موبایل مجهز به نور پس زمینه است تا امکان ثبت تصاویر با کیفیت در نور کم محیط فراهم شود.

در زمینه حافظه ذخیره سازی نیز نسخه پایه محصول مورد بحث از ۳۲ گیگابایت حافظه فلش برخوردار بوده که حدود ۲۳.۵ - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. ضمن این که امکان ارتقای این فضا از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد.

باتری ۲۹۶۵ میلی آمپر ساعتی دیزایر 12 Plus از فناوری «Quick Charge 3.0» کوالکام برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شارژ سریع پشتیبانی می کند و با هر بار شارژ امکان مکالمه تا ۲۶ امکان پخش موسیقی تا ۷۴ ساعت وجود خواهد داشت. ضمن این که در حالت آماده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به کار نیز دوام آن تا بیش از ۲۱ روز تضمین شده است.

بر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اساس اطلاعات فوق و آن چه پیش از این افشاگر مشهور ایوان بلس در خصوص نسخه پایه دیزایر 12 گفته بود، به نظر می رسد تنها تفاوت مهم دو موبایل در آستانه رونمایی اچ تی سی در ابعاد نمایشگر آنها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرم گل نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** لباسشویی امرسان EW80 شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ثمره نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام وقت بخیر نمایندگی شما آیا طرفای بهشت جلالیه آستانه اشرفیه برای لباسشویی امرسان تعمیرکار داره
پاسخ: بله در بهشت جلالیه شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone