🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38335.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

این باتری آب پایه هیبریدی در کمتر از ۳۰ ثانیه شارژ می شود

این روزها کسی نیست که از باتری های قدیمی، سنگین، کم ظرفیت و با زمان شارژ طولانی گجت ها شکایت نکند. این بخش از دنیای تکنولوژی تا به امروز از خود مقاومت عجیبی در مقابل ...

این روزها کسی نیست که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - از باتری های قدیمی، سنگین، کم ظرفیت و با زمان شارژ طولانی گجت ها شکایت نکند. این بخش از دنیای تکنولوژی تا به امروز از خود مقاومت عجیبی در مقابل پیشرفت و بهتر شدن نشان داده، اما شاید یک باتری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آب پایه (aqueous) هیبریدی بتواند این طلسم طولانی را بشکند.

در سرتاسر دنیا تیم های بسیاری با راهکارهای متفاوت در تلاش برای ارائه نسل بعدی باتری ها با ظرفیت های بالا، زمان شارژ کوتاه و قیمت تمام شده معقول هستند. باتری آب پایه هیبریدی جدید نیز حاصل یکی از این تلاش هاست که می تواند نوید آینده ای درخشان را بدهد. آینده ای که در آن باتری ها بسیار پایدار، ایمن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و دوستار محیط زیست هستند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و از همه مهمتر، در زمانی حدود ۲۰ ثانیه یا کمی بیشتر شارژ می شوند.

تکنولوژی مورد بحث توسط تیمی از محققین «موسسه پیشروی علوم و تکنولوژی»‌ واقع در کره جنوبی در دست توسعه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قرار دارد. در باتری پیشنهادی یک الکترولیت مایع مشتق از آب در میان دو لایه از آند و کاتدی با طراحی ویژه قرار می گیرد.

قطب منفی یا آنود این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ذخیره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ساز انرژی از پلیمری متشکل از زنجیره ای از مواد گرافنی ساخته شده است. چنین ساختاری سطحی بسیار وسیعی را برای انجام واکنش ها و ذخیره انرژی بیشتر در اختیار قرار می دهد. کاتد نیز از نانوذرات اکسید نیکل که در بافت زنجیره های گرافن جای گرفته اند تشکیل یافته است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

به لطف همین طراحی اختصاصی آند و کاتد، باتری مورد بحث نسبت به هر نمونه باتری آب پایه دیگری سریع تر شارژ شده و ظرفیت بسیار بالاتری را برای ذخیره انرژی ارائه می دهد. این ساختار چنان پایداری و دوامی را به ذخیره ساز مورد بحث می دهد که - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سبب می شود حتی پس از طی ۱۰۰ هزار بار سیکل شارژ و تخلیه صد در صد توان باتری حفظ شود.

باتری توسعه یافته توسط کره ای ها به لطف تراکم ساختاری بسیار بالا، می تواند با استفاده از جریان کم توانی مثل یک شارژر USB نیز در حدود ۲۰ تا ۳۰ ثانیه به شارژ کامل برسد.

نکته امیدوار کننده در خصوص باتری آب پایه هیبریدی جدید این است که چرخه تولید آسانی دارد و مواد اولیه آن به راحتی قابل دسترس خواهند بود، بنابراین نسبت به بسیاری از رقبای در دست توسعه خود از شانس بالایی برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - عرضه به بازار برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone