🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38334.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ربات Walk-Man روزی جایگزین آتش نشان ها خواهد شد [تماشا کنید]

شاید در نگاه اول حرکات کند و ناقص ربات Walk-Man امیدواری چندانی را در شما ایجاد نکند، اما به طور حتم روزی این ربات می تواند جان انسان های بسیاری را در حوادث مختلف از ...

شاید در نگاه اول حرکات کند و ناقص ربات Walk-Man امیدواری چندانی را در شما ایجاد نکند، اما به طور حتم روزی این ربات می تواند جان انسان های بسیاری را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در حوادث مختلف از جمله آتش سوزی های هولناک نجات دهد.

طراحی ربات مذکور از سال ۲۰۱۳ در موسسه «IIT-Istituto» واقع در ایتالیا آغاز شده و هدف آن تولید رباتی است که بتواند در هنگام آتش سوزی ها به کمک آتش نشان ها آمده و عملیات هایی را انجام دهد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که برای انسان بسیار خطرناک است.

Walk-Man قادر است محل آتش را شناسایی نموده و به سمت شعله ها برود. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این ماشین انسان نما همچنین قادر است اقدامات ایمنی از جمله بسته شیرهای گاز و قطع جریان الکتریسیته را به انجام رسانده و از کپسول های اطفای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حریق استفاده نماید. ضمن این که در حین همه این کارها تصاویر زنده از محل حادثه برای تیم پشتیبانی ارسال خواهد شد تا اطلاعات بهتری از موقعیت و نحوه پیشروی آتش و وضعیت مصدومان احتمالی به دست بیاید.

ربات مذکور علاوه بر بهره مندی از هوش مصنوعی، قابلیت هدایت توسط یک سیستم واقعیت مجازی را نیز دارد. به عبارت دیگر اپراتور می تواند مثل یک آواتار از دید ربات محیط اطراف را دیده و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اندام های آن را هدایت نماید.

ویژگی برتر ربات Walk-Man امکان استفاده آن از ابزارهایی موجود در محیط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است. ماشین مورد بحث می تواند شیرها، کلیدها و ابزارهایی ساده یا پیچیده را تشخیص و در مسیر اجرای عملیات خود از آنها استفاده نماید.

در ویدیوی زیر انجام یک عملیات شبیه سازی شده توسط ربات مذکور را مشاهده می کنید که در آن یک کارخانه بعد از وقوع زلزله درگیر نشت گاز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone