🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38340.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

افشای اطلاعاتی تازه در خصوص دوربین و حافظه ذخیره سازی موبایل P20 هوآوی

موبایل P20 هوآوی قرار است ۲۷ مارس (۷ فروردین) به طور رسمی در پاریس رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ مذکور حجم شایعات و اطلاعات درز کرده از این محصول نیز افزایش می باید. ...

موبایل P20 هوآوی قرار است ۲۷ مارس (۷ فروردین) به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - طور رسمی در پاریس رونمایی شود. با نزدیک شدن به تاریخ مذکور حجم شایعات و اطلاعات درز کرده از این محصول نیز افزایش می باید. در تازه ترین این موارد یکی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - از افشا کننده های توییتری در توییتی اطلاعاتی مهم در خصوص مشخصات دوربین و حافظه ذخیره سازی موبایل مذکور را منتشر کرده است.

بر این اساس مدل پایه موبایل P20 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - هوآوی با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی روانه بازار می شود. گرچه بدون شک گزینه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - های پرحجم تری نیز در اختیار خریداران خواهد بود. در خصوص دوربین نیز گفته که در پشت یکی از دو لنز تعبیه شده در بدنه پشتی تلفن هوشمند مورد اشاره یک سنسور جدید ۱۶ مگاپیکسلی جدید جا خوش کرده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران

در خصوص نسخه پلاس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - این محصول نیز گفته شده که دارای حداقل حافظه ۶۴ گیگابایتی خواهد بود، ضمن این که احتمالاً سنسور اصلی دوربین سه گانه آن نیز ۱۸ مگاپیکسلی است. ظاهراً قرار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - است در کنار سنسور اصلی دوربین دو حسگر دیگر ۱۶ مگاپیکسلی از نوع مونوکروم و تله فوتو نیز برای خلق یک تجربه عکاسی بی نظیر حضور داشته باشند.

به لطف نخستین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - دوربین سه گانه دنیا هیچ بعید نخواهد بود که موبایل P20 پلاس هوآوی بتواند تاج پادشاهی دوربین های موبایل را از سر پرچمدار تازه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - وارد سامسونگ یعنی گلکسی S9 پلاس برباید.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران

گفته شده در کنار دو مدلی که پیش تر به آنها اشاره شد، هوآوی قرار است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - نسخه ای ارزان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - تر از پرچمدار جدیدش را نیز تحت عنوان P20 Lite رونمایی کند تا بتواند از این طریق طیف گسترده تری از خریداران تحت پوشش قرار دهد.

بر طبق شنیده های پیشین سه نسخه مختلف موبایل P20 جز مواردی که به آنها اشاره شد، از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به یکدیگر خواهند داشت و تنها ابعاد نمایشگر و تعداد سنسورهای دوربین در بدنه پشتی است که آنها را از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - جهت ظاهری از یکدیگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مازندران استان مازندران - متمایز می سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone