🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38341.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آمازون می خواهد دستیار الکسا را به یک مترجم همزمان مکالمات تبدیل کند

دستیار صوتی الکسا احتمالاً به زودی شباهت بیشتری به گوگل اسیستنت پیدا خواهد کرد. بنابر گزارش های تازه، آمازون قصد دارد دستیار هوشمند خود را به مترجمی تبدیل کند که توانایی های فراتر از ترجمه ...

دستیار صوتی الکسا احتمالاً به زودی شباهت بیشتری به گوگل اسیستنت پیدا خواهد کرد. بنابر گزارش های تازه، آمازون قصد دارد دستیار هوشمند خود را به مترجمی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تبدیل کند که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توانایی های فراتر از ترجمه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صرف کلمات و عبارات داشته و قادر به ارائه پاسخ هایی متناسب با فرهنگ محلی خواهد بود.

به عنوان مثال اگر از دستیار آمازون - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بپرسید «الکسا، به پدر عروس در یک عروسی ژاپنی چه بگویم؟» پاسخی متفاوتی نسبت به «به پدر روحانی حاضر در یک مراسم عروسی ژاپنی چه بگویم؟» دریافت خواهید کرد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تفاوت میان دو پرسش در این است که جمله مورد نیاز برای پدر عروس، باید رسمی تر و فروتنانه تر از جمله مورد نظر برای روحانی حاضر در مراسم باشد.

از سوی دیگر، به نظر می رسد آمازون در حال الهام گیری از پیکسل بادهای گوگل بوده و قصد دارد قابلیت ترجمه همزمان با الکسا را به چندین دیوایس متفاوت بیاورد. آمازون همچنین می خواهد الکسا قادر به ترجمه چندین مکالمه به صورت همزمان باشد؛ قابلیتی که گوگل پیشتر از ارائه تمام و کمال آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ناکام ماند اما بعداً با عرضه پیکسل بادها مجدداً روی آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مانور تبلیغاتی داد.

تا به امروز کمپانی های دیگری مانند Bragi هم در تلاش بوده اند تا دیوایس هایی برای ترجمه همزمان مکالمات بسازند اما چندان موفق ظاهر نشده اند. پیکسل بادهای گوگل از سرویس ها و اپلیکیشن ترنسلیتور گوگل بهره گرفتند که نتیجه سال ها تلاش در این زمینه هستند. اما مشخص نیست که الکسا مهارت های مترجمی خود را از کجا کسب خواهد کرد و آیا آمازون مجبور به توسعه مجدد نرم افزار این دستیار خواهد بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone