🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43881.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده تبلت نوکیا مرکوری فاش شد؛ پروژه کنسل شده دیگری از مایکروسافت

بخش موبایل مایکروسافت در زمان فعالیتش دستگاه های مختلفی را توسعه داد اما تعدادی از آنها هیچگاه وارد بازار مصرفی نشدند، از جمله لومیا 960  یا لومیا 750. به تازگی تصاویری از تبلت سرفس مینی هم منتشر ...

بخش موبایل مایکروسافت در زمان فعالیتش دستگاه های مختلفی را توسعه داد اما تعدادی از آنها - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هیچگاه وارد بازار مصرفی نشدند، از جمله لومیا 960  یا لومیا 750. به تازگی تصاویری از تبلت سرفس مینی هم منتشر شده که نمونه دیگری از پروژه های لغو شده این کمپانی به شمار می رود. یکی دیگر از این دستگاه ها، تبلت مرکوری با برند نوکیا بود که باید در سال های 2014 یا 2015 با ویندوز RT عرضه می شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

به تازگی تصاویری زنده از این تبلت منتشر شده که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نشان می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دهد توسعه آن تا مراحل خوبی پیش رفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بود. در این عکس ها که توسط وب سایت ایتالیایی WindowsBlogItalia ارائه شده، می بینیم نوکیا مرکوری به پردازنده اتم Z3795 اینتل مجهز شده که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - با فرکانس 1.6 گیگاهرتزی، فقط از عهده فعالیت های سبک و روزمره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بر می آید.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در این دستگاه، یک یا دو گیگابایت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حافظه رَم تعبیه شده اما اطلاعاتی در مورد فضای ذخیره سازی داخلی آن در دسترس نیست. نکته جالب اینکه به جای ویندوز RT در نوکیا مرکوری شاهد نسخه 8.1 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این سیستم عامل هستیم که انتخاب بسیار بهتری محسوب می شود، ضمن اینکه قابلیت ارتقاء به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ویندوز 10 را نیز دارد.

با این حال، می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توان نوکیا مرکوری را هم به فهرست محصولات کنسل شده مایکروسافت اضافه کرد، لیستی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که هر روز پربار تر از قبل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone