🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43878.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

تأمین کنندگان مایکروسافت از کاهش سفارش قطعات برای محصولات سرفس خبر می دهند

شرکت بزرگ پگاترون (Pegatron) که تأمین کننده اصلی قطعات مورد استفاده در محصولات سری سرفس مایکروسافت به شمار می رود، می گوید طی چند ماه گذشته با کاهش سفارشات روبرو شده است. مایکروسافت در آخرین ...

شرکت بزرگ پگاترون (Pegatron) که تأمین کننده اصلی قطعات مورد استفاده در محصولات سری سرفس مایکروسافت به شمار می رود، می گوید طی چند ماه گذشته با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کاهش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سفارشات روبرو شده است.

مایکروسافت در آخرین گزارش مالی خود که به سه ماهه سوم سال مالی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 2017 بر می گردد، به سهامدارانش اعلام کرد درآمد حاصل از فروش خانواده سرفس به اندازه 26 درصد کاهش یافته. با این حال، شاید کاهش سفارشات به پگاترون ارتباطی به این موضوع نداشته باشد، چون ردموندی ها می توانند قطعات مورد نیاز خود را از شرکت های دیگری نیز تأمین نمایند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در گزارش DigiTimes در این رابطه آمده است:

از آنجا که تقاضا برای محصولات خانواده سرفس به خاطر تنوع دستگاه های مشابه از دیگر شرکت ها تا حد زیادی پایین آمده، غول نرم افزاری در سفارش قطعات کاملاً احتیاط می کند، به گونه ای که حجم سفارشات از پگاترون به مراتب کمتر از انتظار مدیران این شرکت است.

البته برخی کارشناسان این موضوع را به فال نیک می گیرند و معتقدند مایکروسافت با عرضه محصولات با کیفیت سرفس، به هدف اصلی خود رسید و دیگر تولید کنندگان را وادار ساخت که دستگاه های زیبا، ظریف و قدرتمندی را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 و برای رقابت با محصولات اپل وارد بازار نمایند.

گفتنیست مایکروسافت به تازگی اعضای جدید خانواده سرفس یعنی لپ تاپ سرفس و تبلت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرفس پرو را معرفی کرده که با استقبال خوبی هم روبرو شده اند، اما احتمالاً افزایش تقاضا برای آنها در بازار به هفته های پایانی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سال موکول شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone