🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43877.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل‌های هوشمند نحوه راه رفتن ما را تغییر داده اند

بر اساس تحقیق جدیدی که در دانشگاه «Anglia Ruskin» انگلیس انجام شده، استفاده مداوم از موبایل های هوشمند در زمان حرکت و راه رفتن، رفتار بدن انسان را تغییر می دهد. پژوهشگران برای این تحقیق از ...

بر اساس تحقیق جدیدی که در دانشگاه «Anglia Ruskin» انگلیس انجام شده، استفاده مداوم از موبایل های هوشمند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در زمان حرکت و راه رفتن، رفتار بدن انسان را تغییر می دهد.

پژوهشگران برای این تحقیق از سنسورهای حرکتی استفاده کرده اند تا ببینند بدن اشخاصی که به عنوان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سوژه تحقیق مورد بررسی قرار گرفته اند، چگونه در زمان استفاده از یک موبایل حرکت می کند. از سوی دیگر از تجهیزاتی بهره گرفته شده که نحوه تحرک چشم ها را نیز پایش کرده است.

یکی از بخش های این آزمایش، مربوط به قرار دادن مانع کوچکی پیش پای سوژه ها بوده و فرد ملزم می شد تا سه بار از روی آن رد شود. در زمان صحبت با موبایل، در حال نوشتن یک پیامک، و البته زمانی که اصلا از موبایل استفاده نمی کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

افراد در زمان استفاده از موبایل، ۶۱ درصد کمتر حواسشان را به مانع داده اند و پاهای خود را آرام تر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حرکت داده و بالاتر برده اند. - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در واقع استفاده از موبایل باعث شده تا - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - افراد احتیاط بیشتر از حدی داشته باشند که برای آن مانع کوچک، لازم نبوده. این رفتار بیشتر در حالت نوشتن یک پیامک رخ داده است.  در زمان استفاده از موبایل، اشخاص پای خود را ۱۸ درصد بیشتر از حالت معمول بالا آورده اند در حالی که سرعت حرکت آنها تا ۴۰ درصد کاهش داشته است.

دکتر «متیو تیمیس» - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در رابطه با این تحقیق می گوید:

«ما کشف کردیم که استفاده از تلفن هوشمند در هنگام حرکت، باعث می شود تا برای - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زمان و با دقت کمتری به اطراف نگاه کنیم. اما از طرفی نوع رفتار و گونه راه رفتنمان به شکلی تغییر می کند تا ایمن تر باشیم. در واقع نتیجه نهایی این است که کاربران موبایل هنگام راه رفتن در مکان های عمومی، به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شکل ناخودآگاه آرام تر حرکت می کنند.»

وی در ادامه می گوید: «حوادث و زمین خوردن زمانی برای کاربران موبایل پیش می آید که مانعی به شکل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سریع در برابر آنها پدیدار می شود؛ موانعی مانند خودرو یا سایر عابرین پیاده که در لحظه قبلی که شخص نگاهی انداخته، وجود نداشته اند.»

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با توجه به افزایش اتفاقات برای کاربرانی که در زمان پیاده روی با موبایل خود کار می کنند، در برخی شهرهای جهان خطوط و لاین هایی صرفاً برای استفاده این اشخاص تعبیه شده تا آنها و البته دیگران - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را از خطرهای کوچک و بزرگ دور نگه دارد.

البته، تحلیلگران دنیای تکنولوژی باور دارند که در سال های پیش رو، موبایل ها جای خودشان را به عینک های هوشمندی که مجهز به واقعیت افزوده هستند می دهند. شاید با رخ دادن این اتفاق، درصد مشکلات و اتفاقاتی که برای کاربران سرویس های موبایلی می افتد، به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone