🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43879.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

توافق دوجانبه نوکیا و شیائومی برای تبادل پتنت و خدمات

حدودا یک سال پیش بود که شیائومی 1500 پتنت متعلق به مایکروسافت را خریداری کرد و حالا بر آن شده تا قرارداد بسیار بزرگ دیگری را در همین زمینه و البته تجهیزات شبکه با نوکیا ...

حدودا یک سال پیش بود که شیائومی 1500 پتنت متعلق به مایکروسافت را خریداری کرد و حالا بر آن شده تا قرارداد بسیار بزرگ دیگری را در همین زمینه و البته تجهیزات شبکه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - با نوکیا به امضا برساند.

این قرارداد حول سه موضوع مختلف خواهد بود: درواقع دو کمپانی یاد شده یک توافق دوجانبه را در رابطه با پتنت های استاندارد موبایل به امضا رسانده اند که به موجب آن:

  • شیائومی پتنت های نوکیا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - را می خرد
  • نوکیا تجهیزات شبکه را در اختیار طرف مقابل می گذارد
  • و هر دو روی راهکارهای انتقال IP با یکدیگر همکاری خواهند کرد

نوکیا و شیائومی همچنین در حوزه های دیگری نظیر اینترنت اشیاء، واقعیت مجازی و افزوده و همچنین هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

البته اینکه شیائومی دقیقا چه پتنت هایی را از نوکیا خریداری کرده و ارزش قرارداد چه مبلغی بوده مساله ایست که هر دوی  این شرکت ها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - در برابر آن سکوت کرده اند.

پلتفرم اینترنت اشیاء شیائومی 60 میلیون دستگاه متصل دارد

از طرفی مشخص نشده که آیا پتنت های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - نوکیا همان هایی است که شیائومی از مایکروسافت خریداری کرده بود یا خیر: اگر خاطرتان باشد غول نرم افزاری و شرکت فنلاندی زمانی شرکای نزدیکی برای - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم بودند و بعد مایکروسافت کسب و کار موبایل نوکیا را خریداری کرد و کمی بعد هم آن را واگذار نمود.

اما باز گردیم به قرارداد اخیر نوکیا و شیائومی؛ به موجب این قرارداد شیائومی به یکی از مشتریان تجهیزات شبکه نوکیا [خصوصا تجهیزات زیرساخت های شبکه آن] بدل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - می شود که به خاطر ظرفیت بالا و مصرف انرژی پایین شان مورد تایید بسیاری اپراتورهای دیتاسنتر و ارائه دهندگاه خدمات وب هستند.

راهکارهای اپتیکال برای اتصال شبکه ها، مسیردهی IP براساس پردازنده جدید شبکه نوکیا به نام FP4 و راهکارهای فیبری ویژه مراکز داده از دیگر محصولات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - ارائه شده به شیائومی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - هستند.

همانطور - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - که گفته شد اینترنت اشیاء از جمله مباحث مورد توجه هر دوی این شرکت هاست. به گفته شیائومی پلتفرم Mi IoT - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - این شرکت هم اکنون بالغ بر 60 میلیون دستگاه متصل به یکدیگر دارد که از این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر فریدون کنار استان مازندران - میزان روزانه 8 میلیون عدد از آنها فعال هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone