🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37388.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مقامات چینی، گروهی 26 نفره را به خاطر قاچاق آیفون با پهپاد دستگیر کردند

مقامات کشور چین اخیراً به دستگیری قاچاقچیانی پرداخته اند که از پهپادها برای حمل آیفون از هنگ کنگ به شنژن استفاده می کردند. این قاچاقچیان تا به امروز و تا پیش از دستگیری، آیفون هایی ...

مقامات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - کشور چین اخیراً به دستگیری قاچاقچیانی پرداخته اند که از پهپادها برای حمل آیفون از هنگ کنگ به شنژن استفاده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - می کردند. این قاچاقچیان تا به امروز و تا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - پیش از دستگیری، آیفون هایی به ارزش 500 میلیون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - یوآن (یا 79.8 میلیون دلار) را به شنژن انتقال داده اند.

این گروه 26 نفره از قاچاقچیان، در تاریکی شب از کابل هایی 200 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - متری میان - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - هنگ کنگ و چین برای انتقال آیفون ها استفاده می کردند. گفته می شود آیفون ها در بسته هایی 10 عددی از طریق این مسیر انتقال داده می شده اند. علاوه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - بر این، قاچاقچیان در هر شب 15 هزار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - آیفون را جا به جا می کردند و به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - همین خاطر، عملیاتی بسیار سودآور داشته اند.

نشریه محلی Legal Daily می نویسد این نخستین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - باری است که از پهپادها برای جرائم مربوط به قاچاق مرزی استفاده شده است. در نتیجه همین موضوع، مقامات شنژن از این پس توجهی ویژه به قاچاق لوازم الکترونیکی نشان داده و احتمالاً از پهپادهای خاص خود برای مقابله با فعالیت قاچاقچیان استفاده خواهند کرد.

سال گذشته میلادی، کشور چین قانونی وضع کرد که دارندگان پهپادهایی با وزن مشخص را به ثبت رسمی گجت‌شان با نام واقعی خود مجبور می کند. درست مثل آمریکا و سایر کشورهای جهان، پهپاد طی چند سال اخیر برای کشور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر تنکابن استان مازندران - چین چندین بار دردسر آفرین بوده اند و به وقوعجحوادث مختلف یا تاخیر در پروازهای هوایی منجر شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone