🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39215.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک تازه گلکسی اس 9، استفاده مجدد از نسبت ابعاد 18.5:9 نمایشگر را تایید می کند

در حالی که اخبار، رندرها و بنچمارک های مربوط به دو موبایل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طی چند وقت اخیر در ابعاد گسترده منتشر یا فاش شده اند، حالا به لطف تست ...

در حالی که اخبار، رندرها و بنچمارک های مربوط به دو موبایل گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طی چند وقت اخیر در ابعاد گسترده منتشر یا فاش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - شده اند، حالا به لطف تست مرورگر HTML5 می توان به صورت قطعی نسبت ابعاد پرچمدار بعدی سامسونگ را تایید کرد که از استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - مجدد از Infinity Display توسط کره ای ها حکایت دارد.

اخیراً موبایلی با شماره مدل «Samsung SM-G960F» - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - در حالی که اندروید 8.0 اوریو را به اجرا در می آورد این تست را پشت سر گذاشته است. این شماره مدل بدون شک به گلکسی اس 9 تعلق دارد، زیرا مدل بین المللی گلکسی اس 8 با نام رمز «SM-G950F» شناخته می شد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران

در تازه ترین بنچمارک گلکسی اس 9، به صورت واضح به نسبت ابعاد 2.05:1 اشاره می شود که پیشتر شاهد بهره گیری از آن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - در گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 بوده ایم؛ بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته حداقل برای یک سال دیگر، طراحی Infinity Display را حفظ کند.

موبایلی که بنچمارک را پشت سر گذاشته، از نسخه 6.2 مرورگر سامسونگ بهره می برد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - و این ورژن تازه در کنار چیپست اگزینوس 9810 سامسونگ که ظاهراً در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود، کسب امتیاز بالای 511 را توجیه می کند. تا به امروز، میانگین نمره موبایل هایی که ورژن 5.4 مرورگر سامسونگ را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر قائمشهر استان مازندران - به اجرا در می آورند 490 بوده است که با توجه به آن، شاهد بهبودی نسبی هستیم. با انتشار این خبر و سایر خبرهای چند وقت اخیر، به نظر می رسد که تنها نکته مرموز باقی مانده درباره گلکسی اس 9، کیت دوربین آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone