🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39217.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فریب آسان نسخه جدید سامانه تشخیص چهره ویندوز ۱۰ به وسیله یک عکس

آن طور که از شواهد امر بر می آید، سامانه جدید تشخیص چهره ویندوز 10 موسوم به «Windows Hello» هنوز آن چنان که باید امن نیست. چرا که در برخی دستگاه ها و علی رقم ...

آن طور که از شواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - امر بر می آید، سامانه جدید تشخیص چهره ویندوز 10 موسوم به «Windows Hello» - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هنوز آن چنان که باید امن نیست. چرا که در برخی دستگاه ها و علی رقم آپدیت ویندوز به آخرین نسخه همچنان می توان به کمک یک عکس به سادگی آن را فریب داد.

گروه امنیتی آلمانی «SYSS» در گذشته نسخه های قدیمی تر این سامانه را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با عکسی پرینت شده فریب داده بودند، اما تصور می شد نسخه جدید آن روی جدیدترین آپدیت ویندوز 10 به این سادگی شکست نخورد. حال این تیم ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که نشان می دهد می توان با یک عکس قفل یک دستگاه سرفس پروی ۴ را که مجهز به ویندوز ۱۰ نسخه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - «Anniversary Update» است را هم فریب داد.

مشکل اینجاست که قابلیت امنیتی «anti-spoofing» در نسخه جدید سامانه Windows Hello روی ویندوزهای قدیمی تر عملاً بلا استفاده است. ضمن این که بسیاری از لپ تاپ های مدرن موجود در بازار از قابلیت مذکور پشتیبانی نمی کنند، بنابراین شما همچنان می توانید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با کمک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یک پرینتر از سد امنیتی ویندوز 10 عبور نمایید.

متخصصین امنیتی به کسانی که ویندوز دستگاه خود را به آخرین نسخه «Fall Creators» به روز رسانی کرده اند توصیه می کنند که بار دیگر به بخش تنظیمات Windows Hello مراجعه نموده و همه چیز را از نو بازسازی نمایند و از این طریق - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از عملکرد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - صحیح قابلیت anti-spoofing اطمینان حاصل نمایند. البته همان طور که پیش تر گفتیم، این ویژگی تنها زمانی واقعاً به کار خواهد آمد که سخت افزار شما از آن پشتیبانی نماید.

نکته قابل ذکر آن است که یک عکس معمولی نمی تواند سامانه تشخیص چهره ویندوز 10 را گول بزند، بلکه نیاز است به کمک دوربین مادون قرمز از چهره فرد تصویری واضح تهیه شود. از این طریق برخی دیگر از سیستم های تشخیص چهره مثل Face ID یا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آن نمونه ای که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در موبایل گلکسی S8 سامسونگ به کار رفته را نیز می توان فریب داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پردیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب خوب هستید؟ مینودشت فولاد شهر هم تعمیر لباسشویی وستینگهاوس WWF1044M7WA هم دارید
پاسخ: بله در مینودشت شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone