🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36543.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ربات Othello؛ اتللو به سبک تلگرام

در طی این مدت هر هفته برایتان از ربات‌های تلگرامی گفتیم که می شد به کمکشان انجام برخی امور را ساده‌تر کرد. اما همه ربات‌های تلگرام برای این ساخته نمی شوند که باری از روی ...

در طی این مدت هر هفته برایتان از ربات‌های تلگرامی گفتیم که می شد به کمکشان انجام برخی امور را ساده‌تر کرد. اما همه ربات‌های تلگرام برای این ساخته نمی شوند که باری از روی دوشمان بردارند. بلکه برخی از این ربات‌ها، همچون رباتی که امروز به معرفی آن می‌پردازیم، در دسته بازی‌ها طبقه بندی می شوند و تنها هدفشان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سرگرم کردن کاربر است.

امروز در یکی دیگر از سری معرفی ربات‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تلگرام، برایتان از بازی اتللو می گوییم؛ رباتی که در اصل شبیه سازی است از یک بازی کلاسیک ژاپنی با همین نام. مسلما اگر به بازی‌های تخته‌ای علاقه داشته باشید، نام اتللو به گوشتان خورده.

اتللو یک بازی دو نفره است که در آن یک سری مهره سیاه و سفید در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. بازیکنان باید از مهره‌های خود برای محاصره مهره‌های حریف استفاده کنند و جایگاه آن‌ها را در اختیار خود بگیرند. به زبان ساده‌تر با محاصره مهره‌های حریف، جایگاه آن‌ها در مالکیت شما - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قرار می‌گیرد و می توانید مهره‌های خود را با آن‌ها جایگزین کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این کار را هم باید تا جایی ادامه دهید که دیگر هیچ جایگاهی در صفحه بازی باقی نماند. مسلما برنده بازی هم کسی است که بیشترین تعداد مهره را در صفحه داشته باشد. اتللو تلگرام هم دقیقا از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - همین قوانین پیروی می‌کند و هیچ چیز عجیب و غریبی به بازی اضافه نکرده.

با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ورود به صفحه ربات، ابتدا از شما خواسته می‌شود که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - زبان مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه ربات سعی می‌کند تا شما را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمی بیشتر با ربات اتللو و نحوه اجرای آن آشنا کند. در ضمن ربات به راهنمای کاملی هم که در تنظیمات بازی قرار داده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده اشاره می‌کند و از شما می خواهد برای یادگیری و آشنایی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با قوانین اتللو آن را مطالعه کنید.

قوانین و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مقررات بازی را که خواندید و با اتللو بیشتر آشنا شدید، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حالا فقط کافیست کلید «بازی جدید» را در منوی ربات بفشارید تا شرایط برای شروع رقابتی تازه آماده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شود. در بخش بعدی ربات دو گزینه در اختیارتان قرار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌دهد که با فشردن هر یک، می توانید با رقیبی تصادفی یا دوست خود بازی کنید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان

به محض انتخاب یکی از این گزینه‌ها، صفحه اتللو در مقابل‌تان ظاهر می‌شود و می‌توانید بازی را با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حریفتان شروع کنید. جالب اینجاست که بدانید، ربات اتللو مجهز به یک چت درون بازی هم هست و می توانید حین بازی کردن، با حریف خود بحث و کلکل - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم بکنید. همین موضوع هم جذابیت بیشتری به بازی تزریق کرده و باعث شده تا مسابقات با هیجان بیشتری دنبال شوند.

در کل توسعه‌دهندگان اتللو به همه وجوه بازی خود نگاه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - درستی داشته‌اند، طوری که نمی‌شود به بازی ایراد خاصی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفت و از هر نظر می توان از آن لذت برد. همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone