🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18278.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امکان استفاده از بیمه در مشاوره آنلاین توسط دکتر ساینا فراهم شد

برای اولین بار در کشور امکان استفاده از بیمه برای کاهش هزینه‌ مشاوره آنلاین توسط دکتر ساینا فراهم شده است تا دارندگان دفترچه‌های بیمه بتوانند از تمامی خدمات مشاوره آنلاین شامل پزشکی، روانشناسی، تغذیه و... ...

برای اولین بار در کشور امکان استفاده از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - بیمه برای کاهش هزینه‌ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - مشاوره آنلاین توسط دکتر ساینا فراهم شده است تا دارندگان دفترچه‌های بیمه بتوانند از تمامی خدمات مشاوره آنلاین شامل پزشکی، روانشناسی، تغذیه و... با پوشش بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - توجه به محدودیت‌های تردد کرونایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - و افزایش مراجعات غیرحضوری، سامانه‌های مشاوره آنلاین پزشکی می‌توانند با فراهم کردن تسهیلاتی برای افراد مراجعه کننده به حفظ سلامتی‌شان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند. راه اندازی امکانی که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - بر اساس آن مراجعین بتوانند از مزیت دفترچه بیمه خود در مشاوره‌های آنلاین پزشکی هم بهره‌مند شوند یکی از تسهیلاتی است که به تازگی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - در کشور راه اندازی شده است.

با توجه به رشد فناوری و مشکلاتی مانند ترافیک که کلان‌ شهرها با آن رو به رو هستند، بهره‌مندی از مشاوره آنلاین پزشکی در کشورهای مختلف به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - گزینه‌ای رایج در حوزه‌های خدمات پزشکی و روانشناسی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - تبدیل شده است. یکی از مزیت‌های مشاوره آنلاین دسترسی به پزشکان متخصصی است که فاصله جغرافیایی زیادی با مراجعه کننده دارد اما برخی از امتیازهایی که در مشاوره حضوری وجود دارد هنوز در مشاوره آنلاین فراهم نشده است و استارت‌آپ‌های مختلف سعی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - در رفع این مسائل دارند که یکی از این امتیازات پذیرش و تائید بیمه در مراجعات آنلاین است.

امکان مشاوره پزشکی آنلاین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - در ایران از سال ۱۳۹۵ فراهم شده اما برای اولین بار است که دفترچه بیمه درمانی می‌تواند برای کاهش هزینه‌های مراجعین غیر حضوری موثر باشد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان

چرا استفاده از امتیاز بیمه در مشاوره پزشکی آنلاین مهم است؟

استفاده از بیمه در مراجعات آنلاین مزایای مختلفی دارد که شاید اصلی‌ترین آن مربوط به پاندمی کرونا و اثراتش باشد. در درجه اول محدودیت‌های تردد و توصیه به عدم مراجعات حضوری برای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص در اماکنی که احتمال وجود فرد مبتلا در آنجا زیاد است، انگیزه‌ای برای سیاستگذار و بخش خصوصی ایجاد می‌کند که در جهت تقویت سیستم‌های مشاوره پزشکی آنلاین گام بردارد. از طرف دیگر تعطیلی کسب‌و‌کارها، فشار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - اقتصادی را به افراد وارد کرده که ممکن است سهم سلامت را در سبد خانوار کاهش دهد. از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - این روی سیاست‌گذار حوزه سلامت می‌تواند با استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها به دنبال راه حلی باشد تا با وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی کمترین آسیب به سلامت جامعه وارد شود.

اما جدا از بحث کرونا از آن جایی که دسترسی به پزشکان به صورت غیرحضوری آسان‌تر است، امکان افزایش مراجعات فرد وجود دارد. همچنین با توجه به برخی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - محدودیت‌هایی که بستر خدمات پزشکی آنلاین با آن مواجه است، درمان کامل و دقیق احتمالا به زمان و تعداد جلسات بیشتری نیاز دارد؛ ارسال تصاویر و گزارش مداوم نشانه‌های بیماری و روند - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - بهبودی در سامانه آنلاین نیز یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند منجر به افزایش تعداد جلسات و بالتبع آن هزینه‌های مراجعه کننده شود.

به عنوان نمونه سامانه دکتر ساینا از ابتدای تاسیس تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار مشاوره آنلاین داشته است که به نظر می‌رسد با توجه به فرهنگ جدید سلامت و تغییراتی که در سبک زندگی افراد به وجود آمده است این آمار روز به روز افزایش خواهد یافت.

از همین روی نیاز به استفاده از خدماتی مشابه بیمه در سبد سلامت آنلاین کشور حس می‌شود که برای اولین بار توسط - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - یکی از سامانه‌های مشاوره پزشکی آنلاین در کشور ارائه شده است. بر این اساس دارندگان دفترچه‌های بیمه پایه معتبر مانند دفترچه سازمان تامین اجتماعی، خدمات درمانی و... می‌توانند با مراجعه به سامانه دکتر ساینا از پوشش بیمه‌ای مشاوره آنلاین این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - سامانه استفاده کنند.

نحوه استفاده از دفترچه بیمه در مشاوره پزشکی آنلاین

مراجعین دارای دفترچه بیمه معتبر می‌توانند بعد از مراجعه به سایت دکتر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - ساینا، نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کنند. سرویس این سامانه بیمه فرد را اعتبار سنجی کرده و در صورت تایید اطلاعات، کسر هزینه را روی حق مشاوره اعمال می‌کند.

یکی از بزرگترین مزایای این طرح دکتر ساینا، پوشش برخی از خدمات مانند روانشناسی یا تغذیه است که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - در حالت عادی مشمول بیمه نمی‌شوند. به این ترتیب در تمامی تخصص‌ها با هزینه کمتر با پزشکان فوق‌تخصص و متخصص در ارتباط - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر اسدآباد استان همدان - هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone