🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17507.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی از گوشی‌های میان‌رده K42 ،K52 و K62 رونمایی کرد

ال جی با معرفی K42 ،K62 و K52، سه مدل دیگر به سری K اضافه کرد. هر سه این مدل‌ها از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. البته به ...

ال جی با معرفی K42 ،K62 و K52، سه مدل دیگر به سری K اضافه کرد. هر سه این مدل‌ها از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. البته به نظر می‌رسد که مقاوم هم هستند. گوشی‌های مذکور از ماه اکتبر (اواسط مهر) در اروپا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - در دسترس خواهند بود. سپس ال جی آن‌ها را در بازارهای کلیدی آسیا، آمریکای لاتین و خاورمیانه عرضه می‌کند.

مدل K6 برادر بزرگ‌تر دو گوشی دیگر است. صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر ۲۰ به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - ۹، نمای اصلی گوشی را تشکیل می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است و دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید (۱۱۵ درجه) و دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، مجموعه چهارگانه دوربین را تشکیل می‌دهند. قابلیت AI Cam تنظیمات بهینه دوربین برای صحنه و موضوع عکاسی را به کاربر پیشنهاد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - می‌کند.

دوربین سلفی ۲۸ مگاپیکسلی که فقط در مدل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - K62 به کار رفته داخل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - حفره صفحه‌نمایش قرار گرفته است. همچنین این مدل دارای حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت است - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - که به کمک کارت میکرو اس‌دی ارتقا می‌یابد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان

ال جی K62 از پردازنده‌ای نامشخص (سی‌پی‌یو ۸ هسته‌ای ۲.۳ گیگاهرتزی) با حافظه رم ۴ گیگابایتی استفاده می‌کند. گوشی با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - اندروید ۱۰ عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - می‌شود و یک دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت در کنار دستگاه قرار گرفته است. همچنین حسگر اثر انگشت نیز کنار دستگاه جا خوش کرده است.

سه گوشی جدید سری K هشت دسته از آزمایش‌های MIL-STD-810G را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند: دمای بالا و پایین، شوک دمایی، لرزش، ضربه و رطوبت. این نتایج باعث نمی‌شود که این گوشی‌های کاملا مقاوم باشند؛ چون از نظر افتادن از ارتفاع و نفوذ آب آزمایش نشده‌اند.

ال جی K6 مانند دو مدل دیگر دارای باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - است که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان

ال جی K52

مدل K52 تقریبا همان نسخه قوی‌تر است که فقط دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی شده است. البته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - ظرفیت ذخیره‌سازی نیز به نصف کاهش یافته و به ۶۴ گیگابایت رسیده است؛ اما شما همچنان یک درگاه میکرو اس‌دی و ۴ گیگابایت حافظه رم دارید. باقی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - موارد در این با K62 یکسان است.

هردو گوشی K62 و K52 با داشتن قاب مات، در برابر جذب اثر انگشت مقاوم هستند. ال جی K52 در رنگ‌های سفید، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

ال جی K42

ال جی K42 با دو برادر تفاوت‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال، صفحه‌نمایش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - ۶.۶ اینچی این گوشی فقط +720p رزولوشن دارد و فرکانس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - پردازنده مرکزی آن به ۲ گیگاهرتز کاهش یافته است. همچنین دوربین اصلی گوشی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر منجیل استان گیلان - از نوع ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی از نوع ۸ مگاپیکسلی است. باقی موارد گوشی با دو نسخه دیگر یکسان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone