تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41514.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Rush Rally 2؛ جنون دقت

با وجود اینکه روز به روز به تعداد عناوین الهام گرفته از Traffic Racer یا بازی های درگ ریسینگ اضافه می شود اما از آن طرف سازندگان کاملا به مسابقات رالی بی محلی کرده و ...

با وجود اینکه روز به روز به تعداد عناوین الهام گرفته از Traffic Racer یا بازی های درگ ریسینگ اضافه می شود اما از آن طرف سازندگان کاملا به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مسابقات رالی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بی محلی کرده و اگر بخواهیم تعداد ساخته های خوب این سبک را بشماریم شاید از انگشتان یک دست هم بیشتر پیش نرویم.

سبکی که در پلتفرم های خانگی با سری Dirt توانسته طرفداران زیادی دست و پا نماید واقعا نباید چندین بازی خوب داشته باشد؟ Rush Rally آمده تا جای خالی تمام این عناوین خوبی که انتظارشان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را می کشدیم پر کند. در واقع شاید بازی های این سبک زیاد نباشند ولی Rush Rally یک تنه این کمبود را جبران نموده است.

Rush Rally یکی از بهترین های رانندگی به حساب آمده و با قسمت دوم می توانیم از دیدگاه میزان خوب بودنِ المان های شبیه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سازی [با وجود سبک های متفاوتی که دارند] آن را در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنار بازی های بزرگی همانند Real Racing قرار دهیم؛ تمام آن چیزهایی که از رالی انتظار دارید را Rush Rally 2 را برآورده می کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
از همان ابتدا که وارد می شوید، بازی با کنترل سختش نشان می دهد که اهمیت زیادی به قسمت «شبیه سازی» داده است.

از اهمیت بیشتر دقت نسبت به سرعت و حالت های مختلف - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گیم پلی بگیرید تا کنترل سخت و کلاس های فراوان ماشین ها که باعث شده Rush Rally 2 به راحتی لقب «عالی» را دریافت کند؛ اگر خواهان یک تجربه متفاوت از سبک ریسینگ هستید Rush Rally 2 با حجمش پایینش یکی از بهترین گزینه های ممکن به حساب می آید.

خوب بیایید از این حرف ها را بگذریم و به مکانیزم ها بپردازیم. در حالت کلی Rush Rally 2 دارای پنج مد گیم پلی مختلف است. یکی از آن ها Championship نام داشته و در آنجا می توانید برای قهرمانی با بقیه بازیکن ها که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند رقابت کنید.

در واقع همانند یکی از سری مسابقات رالی، شما به تنهایی در چند مسیر مسابقه حرکت کرده و نهایت کسی که بهترین زمان را ثبت کرده باشد پیروز خواهد شد. بعد از حالت گیم پلی Championship نوبت به Time Trial می رسد. اینجا هم «زمان» بزرگترین دشمن شما است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
می توانید نمای دوربین را تغییر داده و از یک زاویه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیگر مسابقات را دنبال کنید.

با این تفاوت که حالا جای چند مسیر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و در نتیجه ثبت چند بازه زمانی مختلف، تنها طی یک جاده حرکت می کنید. سومین مد بازی Skill Games - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نام دارد. بخشی که از مفرح ترین حالت های گیم پلی Rush Rally 2 بوده و دارای چندین مینی گیم است.

گاهی اوقات باید از موشک هایی که به سمت تان پرتاب می شود جاخالی دهید و بعضی وقت ها هم یک تریلی برانید. چهارمین و پنجمین حالت گیم پلی بازی به ترتیب Rally Cross و Multiplayer نام دارد. در Rally Cross همانند بقیه بازی های ریسینگ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با چند ماشین دیگر مسابقه داده و در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نهایت کسی که اول بشود برنده خواهد شد.

حالت Multiplayer یا همان چند نفره هم که مشخص است؛ با بقیه بازی های جهان به رقابت همزمان بپردازید. از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیدگاه نکات مثبت و منفی شاید نبود ماشین لایسنس شده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - یا بعضی بافت های بی کیفیت ماشین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها از همان ابتدا کمی از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زیبایی بازی بکاهند ولی المان های مثبت به قدری هستند تا به راحتی از آن ها چشم پوشی کنید.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی
باز گذاشتن دست بازیکن در شخصی سازی ماشین ها از جمله نکات - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مثبت بازی است.

فیزیک بازی فوق العاده بوده و حتی یک تغییر کوچک در ماشین می تواند کنترل آن را متفاوت تر از همیشه نماید. همین مسئله که البته بهترین بخش Rush Rally 2 به شمار می رود در کنار تنوع ماشین ها و پیست های مختلف باعث شده تا Rush Rally 2 یکی از بهترین ها باشد.

به عبارت دیگر تنوع در تک تک حالت های Rush Rally 2 به چشم می آید و  سازنده به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خوبی توانسته تازگی عنوانش را با المان های گوناگون حفظ کند. چه در حالت آنلاین و چه در حالت آفلاین می توانید ساعت ها با ساخته Stephen Brown سرگرم شوید.

نسخه اندروید Rush Rally 2 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کمتر از 100 مگابایت داشته و بازی هیچگونه پرداخت درون برنامه ای ندارد. بنابراین با این همه نکته مثبت فکر نمی کنیم دلیلی برای تجربه نکردن این عنوان باشد؛ همین الان Rush - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Rally 2 را دانلود نموده و بهترین رالی اسمارت فون ها را انجام دهید.

دانلود از گوگل پلی - دانلود از اپ استور

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone