تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13435.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آیپد مینی، آیپد پرو و ایرتگ اپل احتمالا 26 اسفندماه معرفی می‌شوند

اپل احتمالا طبق روال چند ساله خود با برگزاری رویدادی در اسفندماه نسل جدید آیپد پرو 2021،‌ آیپد مینی با حاشیه‌های باریک و ایرتگ را معرفی کند. تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد دستگاه‌های ...

اپل احتمالا طبق روال چند ساله خود با برگزاری رویدادی در اسفندماه نسل جدید آیپد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - پرو 2021،‌ آیپد مینی با حاشیه‌های باریک و ایرتگ را معرفی کند.

تاکنون خبرهای غیر رسمی بسیاری در مورد دستگاه‌های جدید منتشر شده است. به گزارش وب‌سایت کره‌ای «اکونومیک دیلی نیوز» اپل تصمیم گرفته محصولات جدید خود را در رویداد آنلاین 26 اسفندماه (16 مارس) رونمایی کند.

با نگاهی به تقویم تاریخ رونمایی‌های اپل طی چند سال گذشته، منطقی به نظر می‌رسد که این شرکت برای سال 2021 نیز روال قبلی را دنبال کند. اپل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - آیپد پرو 2020 را در تاریخ 28 اسفندماه ( 28 مارس) سال گذشته رونمایی کرد. سال 2019 نیز این شرکت رویداد رونمایی در تاریخ 5 فروردین‌ماه (25 مارس) برگزار کرد. رویداد سال 2018  اپل نیز در تاریخ 7 فروردین‌ماه (27 مارس) برگزار شد.

رویداد اسفندماه اپل برای معرفی آیپد پرو 2021 یکی از برجسته‌ترین رویداد‌های این شرکت محسوب می‌شود. به گفته منابع آگاه،‌ آیپد‌های جدید بعد از رونمایی اواخر اسفند ماه یا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - اوایل فروردین‌ماه به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان

انتظار نمی‌رود نسل جدید آیپد پرو با طراحی کاملا متفاوتی در دسترس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - کاربران قرار بگیرد، اما ظاهرا قرار است از نمایشگر مینی LED بهره ببرد که در بهبود کیفیت تصویر در نمایشگر کمک می‌کند. به علاوه، آیپد‌های این سری نخستین تبلت‌های اپل هستند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. از سوی دیگر قرار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - است آیپد‌های نسل جدید اپل با مگنت‌های داخلی اضافی برای لوازم جانبی به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - بازار عرضه شوند.

علاوه بر آیپد پرو 2021، اپل قرار است در رویداد رونمایی از نسل جدید آیپد مینی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - با تغییرات چشمگیری نسبت به نسل قبلی رونمایی کند. به نظر می‌رسد آیپد مینی جدید اپل با حاشیه‌های باریک تری به بازار عرضه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - شود که همین تغییر طراحی باعث می‌شود ابعاد نمایشگر دستگاه به 9 اینچ افزایش پیدا کند.

تاکنون خبرهای بسیاری در مورد ایرتگ اپل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - منتشر شده است و ظاهرا قرار است این ردیاب هوشمند بالاخره در رویداد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر شاندیز استان خراسان - آتی اپل معرفی شود. درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم واقعا اپل چه تصمیمی برای رویداد آنبلان خود گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone