🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38328.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه ویندوز فون واتس اپ به زودی میزبان قابلیت های جدیدی خواهد بود

شاید تعجب کنید ولی همچنان نسخه آزمایشی واتس اپ برای سیستم عامل مایکروسافت بروزرسانی می شود. در ورژن 2.18.30 بتا ویندوز فون واتس اپ، بعد از مدت ها شاهد حضور ویژگی Live Location در دیوایس ...

شاید تعجب کنید ولی همچنان نسخه آزمایشی واتس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپ برای سیستم عامل مایکروسافت بروزرسانی می شود. در ورژن 2.18.30 بتا ویندوز فون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - واتس اپ، بعد از مدت ها شاهد حضور ویژگی Live Location در دیوایس های ویندوز فونی هستیم.

این قابلیت همانگونه که اسمش نشان می دهد به کاربر اجازه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می دهد تا مکان دقیقش را با هر کسی که خواست به اشتراک بگذارد. برای استفاده از اشتراک گذاری لحظه به لحظه موقعیت در نسخه ویندوز فون واتس اپ کافیست به چت یکی از دوستان تان رفته و روی Location کلیک کنید.

خیلی از ویژگی های بتا ویدوز فون واتس اپ، مدت ها پیش روی اندروید و iOS منتشر شده بودند

حالا می توانید به مدت 15 دقیقه، یک ساعت یا هشت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساعت موقعیت تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. البته دو نکته وجود دارد، یکی اینکه این قابلیت تنها تا فاصله پنج کیلومتری دو کاربر از یکدیگر موقعیت را به صورت دقیق نشان می - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دهد و همچنین هر وقت که خواستید می توانید با کلیک روی Stop، اشتراک گذاری لحظه به لحظه را متوقف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در کنار این ویژگی، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بخش جستجو در گروه ها نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به واسطه قابلیت جدید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این بخش، حالا کاربران می توانند اعضای گروه را به راحتی پیدا کنند. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قابلیت پاک کردن پیام های ارسالی، پیش از آنکه 68 دقیقه و 16 ثانیه از ارسال پیام بگذرد، از دیگر تغییرات مثبت بتای ویندوز فون واتس اپ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به شمار می رود.

برای دانلود بتای واتس اپ برای ویندوز فون، روی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این لینک کلیک کنید. برنامه رایگان بوده و 28.75 مگابایت حجم دارد. بد نیست بدانید مایکروسافت چند وقت پیش پشتیبانی واتس اپ برای ویندوز فون 8 را قطع کرد و حالا تنها ویندوز فون های جدیدتر آپدیت های این اپلیکیشن پیام رسان را دریافت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone