🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38322.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از نسخه های سازمانی گلکسی اس 9 و گلکسی A8 رونمایی کرد

سامسونگ پس از مدت ها انتظار در ششم اسفند ماه پرچمداران سری گلکسی اس 9 را معرفی کرد. اکنون نسخه سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 معرفی شده اند. پیش از این، نسخه ...

سامسونگ پس از مدت ها انتظار در ششم اسفند ماه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پرچمداران سری گلکسی اس 9 را معرفی کرد. اکنون نسخه سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 معرفی شده اند.

پیش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از این، نسخه های سازمانی گلکسی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اس 8 و گلکسی نوت 8 در ماه اکتبر سال 2017 (مهر تا آبان سال جاری) معرفی شده بودند و ابتدا در اروپا و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک ماه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بعد در آمریکا روانه بازار گشته بودند.

این بار قرار است نسخه های سازمانی گلکسی اس 9 و نیز گلکسی A8 ابتدا در آلمان و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با قیمت های 849 و 499 یورو روانه بازار شوند. از لحاظ سخت افزاری این دو تفاوت عمده ای با نسخه های عادی ندارند. البته قرار است از دو سیم کارت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - پشتیبانی کنند (مشابه با برخی از مدل های گلکسی اس 9 و A8). همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سامسونگ وعده داده که این مدل ها را در آسیا نیز عرضه خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

نسخه های جدید از قابلیت امنیتی اضافه تری نسبت به مدل های عادی بهره خواهند برد که نسخه پویای «Knox Configure» نام دارد. این سرویس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که بر اساس خدمات ابری کار می کند، به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می دهد که از راه دور موبایل های سری گلکسی متعددی را به صورت همزمان پیکربندی کنند؛ قابلیتی که بیش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از اینکه به کار کاربران عادی بیاید، در کسب و کارها کاربرد دارد.

نسخه های سازمانی جدید همچنین از فرم ور ویژه سازمانی بهره می برند که به لطف - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - قابلیت های جدید امکان کنترل به روز رسانی موبایل های متعدد گلکسی از راه دور نیز برای کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نسخه های سازمانی تلفن های هوشمند یاد شده فراهم می شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

علاوه بر همه اینها، سامسونگ برای نسخه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سازمانی گلکسی اس 9 گارانتی دو ساله را ارائه می دهد و تعهد ارائه به روز رسانی های امنیتی نرم افزاری حداقل تا 4 سال را داده؛ به روز رسانی هایی که قرار است در سه سال اول به صورت ماهانه و در سال چهارم به صورت سه ماه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک بار ارائه شود. برای نسخه سازمانی گلکسی A9 نیز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وعده گارانتی دو ساله به همراه ارائه به روز رسانی های امنیتی ماهانه به مدت 3 سال داده شده است.

سامسونگ اعلام کرده نسخه های سازمانی دو موبایل جدید از ماه آوریل میلادی (فروردین تا اردیبهشت 97) در آلمان عرضه خواهد شد. انتظار می رود نسخه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سازمانی گلکسی اس 9 نیز در ماه های پس از آن در آمریکار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چهرآرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** لباسشویی امرسان WM10،EW10000 شما را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر خوبرخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر آیا جسارتا طرفای روستای قجور تکاب هم سرویس کار لباسشویی امرسان دارید
پاسخ: بله در روستای قجور شهر تکاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone