🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38320.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

لیزر‌ها زمان تولید شلوار جین را ۲۰ برابر کاهش می‌دهند

اخیراً برند تولید شلوار جین معروف لیوایز موفق شده لیزر را جایگزین کارگرانش کرده و زمان پروسه‌ی تولید این شلوار‌ها را تا ۲۰ برابر کاهش دهد. [digivideo] [/digivideo] روند تولید شلوار‌های جین به کلی پروسه‌ی ...

اخیراً برند تولید شلوار جین - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - معروف لیوایز موفق شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - لیزر را جایگزین کارگرانش کرده و زمان پروسه‌ی تولید این شلوار‌ها را تا ۲۰ برابر کاهش دهد.

روند تولید شلوار‌های جین به کلی پروسه‌ی زمان‌بری است و نیاز است کارهای دستی زیادی روی آنها انجام شود تا به شکل پایانی دربیایند. پس از آنکه شلوار دوخته شد کارگران با به کار بردن مواد شیمیایی قوی و ابزارآالات سنگ‌زنی شکل رنگ رو رفته‌ی شلوار جین را رقم می‌زنند.

اخیراً برند معروف و پرسابقه‌ لیوایز (Levi's) موفق شده با استفاده از تکنولوژی، روند تولید شلوار جین را سریع‌تر کرده و روشی به کار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گیرد که کمتر به محیط زیست آسیب وارد کند.

ماشین‌های جدید - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به کار گرفته شده در کارخانه‌های برند لیوایز Project F.L.X. (برگرفته از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واژه‌های عبارت future-led execution) در واقع دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از اشعه‌ی فروسرخ، یک لایه‌ پارچه‌ی جین را طی چند ثانیه از بین می‌برند. این در حالیست که پروسه‌ی تولید هر شلوار جین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد اما تکنولوژی لیزری جدید موجب شده که مدت روند مذکور به ۹۰ ثانیه کاهش پیدا کند.

به کار بستن این روش موجب شده‌ که مواد شیمیایی سخت و مضر کمتری هم محیط زیست را آلوده کند. در حال حاضر کمپانی لیوایز سالانه هزاران فورول خطرناک وارد محیط زیست می‌کند. البته با استفاده از دستگاه‌های F.L.X. تنها دهها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فرمول از شمار مواد شیمیایی شرکت یاد شده کم می‌شود اما همین مسئله موجب شده لیوایز این اتفاق را قدمی مهم در راستای تحقق رویایش که خارج کردن تمام مواد شیمیایی مضرر از روند تولیداتش تا سال ۲۰۲۰ است تلقی کند.

 

البته استفاده از تکنولوژی در صنعت مد کم کم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارد به یک امر عادی در میان برند‌های مختلف تبدیل می‌شود. برای مثال چندی پیش برند ایتالیایی دولچه و گابانا که از جمله نام های مطرح صنعت تولید لباس به حساب می‌آید از تعدادی پهپاد برای نمایش کیف‌های دستی‌اش استفاده کرده و حسابی توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داریوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب سمت میدان جانبازن سهند طرح تعویض لباسشویی زانوسی قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در میدان جانبازن شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone