🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38326.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تا دو هفته دیگر اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P منتشر می شود

اگرچه رویداد گوگل I/O 2018 در بازه زمانی تاریخ 8 تا 10 مه (18 تا 20 اردیبهشت) برگزار می شود ولی انتظار می رود که غول دنیای تکنولوژی اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ...

اگرچه رویداد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گوگل I/O 2018 در بازه زمانی تاریخ 8 تا 10 مه (18 تا 20 اردیبهشت) برگزار می شود ولی انتظار می رود که غول دنیای تکنولوژی اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P را زودتر عرضه کند، همانند سال گذشته که نخستین ورژن پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O در ماه مارس منتشر شد.

اولین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید P احتمالا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تنها برای گوگل پیکسل 1 و 2 عرضه می شود

حالا با توجه به گزارشات به دست رسیده، به نظر می رسد که برای امسال نیز اهالی مانتن ویو همین تاریخ را در نظر گرفته اند. با استناد به توییت «ایوان بلاس» (Evan Blass)، وبلاگ نویس و افشاگر اطلاعات، گوگل برنامه دارد تا اواسط مارس (24 اسفند) نسخه پیش نمایش اول اندروید P را برای توسعه دهندگان به انتشار برساند.

هنوز مشخص نیست تا پیش از عرضه ورژن نهایی اندروید P، چند نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان از این سیستم عامل عرضه خواهد شد ولی در دو سال گذشته، این کمپانی پنج نسخه از سیستم عامل هایش را برای توسعه دهندگان منتشر کرده بود و بنابراین احتمال می رود امسال هم این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رویه را شاهد باشیم.

در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حالی که تا معرفی کامل اندروید P زمان زیادی باقی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مانده ولی بعضی گزارشات قابلیت های جدید آن را لو داده اند؛ از پشتیبانی از حاشیه های بالای نمایشگر مشابه آیفون ایکس بگیرید تا هشدار به کاربر، هنگامی که تماس در حال ضبط شدن است از جمله ویژگی های احتمالی مهم اندروید P به شمار می روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone