🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38315.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Hide Photos & Videos؛ محافظ قدرتمند حریم خصوصی

لو رفتن یک عکس خصوصی می تواند بدترین اتفاق زندگی یک فرد باشد. بنابراین اگر در موبایل تان چنین تصاویری را دارید، باید مثل چشم هایتان از آن ها مراقبت کنید و بهترین تدابیر امنیتی ...

لو رفتن یک عکس خصوصی می تواند بدترین اتفاق زندگی یک فرد باشد. بنابراین اگر در موبایل تان چنین تصاویری را دارید، باید مثل چشم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هایتان از آن ها مراقبت کنید و بهترین تدابیر امنیتی را برای آن ها در نظر بگیرید.

قفل گذاری روی فایل ها با الگوریتم رمزنگاری ثابت کرده که می تواند راهکار خوبی برای محافظت از حساس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترین اطلاعات باشد. اپلیکیشن اندرویدی Hide Photos & Videos که امروز معرفی می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنیم، با تکیه بر همین موضوع - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می تواند خیال تان را بابت امنیت تصاویر و ویدیوهای خصوصی راحت کند.

Hide Photos & Videos تصاویر و ویدیوهای منتخب شما را با الگوریتم AES رمزنگاری می کند؛ یک استاندارد رمزنگاری بسیار پیشرفته که تقریبا می توان گفت شکستن - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آن غیر ممکن است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

با نصب این اپلیکیشن می توانید روی تصاویر و ویدیوهای موجود در حافظه داخلی یا SD، قفل بگذارید و آن ها را از گالری یا هر اپلیکیشن دیگری که به حافظه دسترسی دارد پنهان کنید.

حتی خود اپلیکیشن هم قابل پنهان شدن است. به معنای دقیق تر، Hide Photos & Videos امکانی در اختیارتان گذاشته که آیکن اپلیکیشن را هم از محیط سیستم عامل مخفی کنید تا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در صورت دزدیده شدن موبایل یا هر اتفاق دیگر حتی «احتمال» وجود فایل های پنهان در دیوایس شما برای کسی مطرح نشود.

برای ورود به اپلیکیشن هم می توانید پترن یا پین کد بگذارید تا به تصاویر و ویدیوهای قفل شده تان دسترسی پیدا کنید. اما اگر با تمام این تمهیدات، باز هم کسی تلاش کرد که به فایل های خصوصی شما دست درازی کند، Hide Photos & Videos می تواند آن ها را با یک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترفند جالب فریب بدهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

اگر نسخه حرفه ای اپلیکیشن را بخرید، در صورت تلاش شخصی برای ورود به اپلیکیشن می توانید قابلیت Fake Login را فعال کنید. به لطف این خصوصیت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - یک صفحه لاگین دروغین برای افراد ظاهر می شود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صورت ورود، آن ها را به یک Vault تقلبی هدایت خواهد کرد. در این صورت هرگز به Vault اصلی که فایل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - های خصوصی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تان در آن است دسترسی نخواهند داشت.

اما بهترین نکته در مورد Hide Photos & Videos اینکه برای انجام کارش به اینترنت وابسته نیست و می توانید به طور کاملا آفلاین از امکاناتش نهایت بهره را ببرید که از نظر امنیتی، خصوصیت خوب و مطلوبی محسوب می شود.

البته وقتی که آنلاین باشید ناچار به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تحمل تبلیغات در گوشه و کنار اپلیکیشن هستید. بنابراین توصیه می کنیم که حتما در استفاده از Hide Photos and Videos اینترنت خود را قطع کنید.

این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، و می توانید آن را همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود از پلی استور استفاده از ربات تلگرام apk_dl را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به شما توصیه می کنیم.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Hide Photos & Videos

سازنده: fourchars قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone