🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38317.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به موبایل های ۲ سیم کارته هوآوی در بازار ایران

احتمالاً به یاد دارید که تا چند سال پیش خرید یک سیم کارت چندان ساده نبود و هزینه ی قابل توجهی هم در پی داشت، اما خوشبختانه حالا کمتر کسی را پیدا می کنید که ...

احتمالاً به یاد دارید که تا چند سال پیش خرید یک سیم کارت چندان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - ساده نبود و هزینه ی قابل توجهی هم در پی داشت، اما خوشبختانه حالا کمتر کسی را پیدا می کنید که حداقل ۲ سیم کارت نداشته باشد و هزینه ی استفاده از فناوری های مخابراتی هم حسابی کاهش پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - است.

طبعاً وجود اینهمه سیم کارت تقاضای شدیدی هم برای موبایل های ۲ سیم کارته به وجود آورده و این ویژگی را به یک قابلیت کاملاً مرسوم در بازار تلفن های هوشمند تبدیل کرده است. در این مطلب نگاهی داریم به برخی از موبایل های دو سیم کارته ساخت هواوی که با تنوع بسیار بالایی در بازار کشور حضور دارند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Honor View 10

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

آنر ویو 10 با صفحه نمایش کم حاشیه و ظاهر چشم نواز خود یک پرچمدار شایسته برای زیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - برند جوان پسند هواوی به حساب می آید و یکی از جدیدترین محصولات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - عرضه شده در بازار ایران است. اما جذابیت اصلی که این تلفن هوشمند را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - از موبایل های موجود در بازار متمایز می کند، چیپ اختصاصی هوش مصنوعی است که پیش از این فقط در هواوی میت 10 (بررسی دیجیاتو) مشاهده کرده بودیم.

موبایل جدید به لطف داشتن هوش مصنوعی می تواند هنگام عکاسی سوژه را به شکل خودکار شناسایی کرده و برای رسیدن به بهترین نتیجه، تنظیمات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - دوربین را بر اساس آن اعمال نماید. دستگاه برای این منظور در هر ثانیه نزدیک به ۳۳ بار منظره ی پیش رو را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - بررسی می کند و قادر است - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۳ صحنه ی مختلف - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - را تشخیص دهد، از جمله طبیعت، محیط های برفی، حیوانات و غیره.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

این تلفن هوشمند به لطف ویژگی های سخت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - افزاری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - خود به راحتی می تواند نیاز هر کاربری را تامین نماید. ۶ گیگابایت حافظه ی رم، چیپست پیشرفته و قدرتمند ۱۰ نانومتری، دوربین های ۱۶ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - و ۲۰ مگاپیکسلی و البته باتری با ظرفیت ۳۷۵۰ میلی آمپر ساعت که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند، جایی برای خرده گرفتن از این تلفن هوشمند خودش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - قیمت باقی نمی گذارند.

ناگفته نماند که پرچمداران امروزی عموماً به بدنه شیشه ای مجهز هستند، اما هواوی در آنر ویو 10 سخت افزار قدرتمندی را در بدنه فلزی قرار داده که استحکام بالاتری دارد و آن را با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - قیمت رقابتی به بازار عرضه کرده است.

قیمت: به زودی

Mate 10

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

اگر سخت افزار Honor View 10 برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - شما کافی نیست، میت 10 (بررسی دیجیاتو) را در نظر داشته باشید. این تلفن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - هوشمند به راحتی می تواند با پرچمداران سال ۲۰۱۸ رقابت کند و از نظر سخت افزاری محصولی تمام عیار به حساب می آید. این تلفن هوشمند هر آنچه بخواهید را در اختیار شما قرار می دهد؛ صفحه نمایش کم حاشیه با رزولوشن QHD، چیپست قدرتمند مجهز به تراشه اختصاصی هوش مصنوعی، باتری پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، دوربین دوگانه ۲۰ و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - ۱۲ مگاپیکسلی و بدنه شیشه ای مقاوم در برابر آب.

اگر باز هم ویژگی های بهتری می خواهید، Mate 10 Pro (بررسی دیجیاتو) را در نظر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - داشته باشید که به حافظه ی داخلی و رم بیشتر مجهز است و نمایشگر AMOLED دارد.

قیمت نسخه معمولی: حدود ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

قیمت نسخه پرو: حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

P Smart

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

اگر صفحه نمایش کم حاشیه پرچمداران هواوی را با قیمت مناسب تری می خواهید، موبایل پی اسمارت برای شما ساخته شده است. این تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - یکی از اولین میان رده های هواوی به حساب می اید که با صفحه نمایش موسوم به Full View به بازار عرضه شده است. ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - قابلیت افزایش، دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش +Full HD و بدنه فلزی با کیفیت از جمله ویژگی هایی هستند که این تلفن هوشمند با کمتر از نیمی از قیمت فبلتی مثل میت 10 در اختیار شما قرار می دهد.

بر اساس تجربه ی کار با دستگاه، به شما اطمینان می دهیم هواوی یکی از بهترین صفحه نمایش های خود را در این تلفن هوشمند به کار گرفته است. به زودی در بررسی کامل دستگاه شما را با ویژگی های دیگر محصول نیز آشنا می کنیم.

قیمت: حدود ۱ میلیون تومان

Honor 7X

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

آنر 7X موبایل جدید دیگری از زیر برند جوان پسند هواوی به حساب می آید که جدیداً وارد بازار شده است و نسبت به هزینه پرداختی شما، سخت افزار قابل قبولی دارد. ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی، صفحه نمایش +Full HD و دوربین دوگانه ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی برای رفع نیاز بیشتر کاربران کفایت می کند. اما - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - هیچکدام از اینها به خوبی رنگ قرمز بدنه نمی تواند نگاه ها را به سمت خود جلب کند.

قیمت: حدود ۱ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

Mate 10 Lite

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

میت 10 لایت (بررسی دیجیاتو) قدم گذاشتن به دنیای فبلت های بزرگ را با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - قیمت مناسبی امکان پذیر می کند. این محصول ۵.۹ اینچی در سطح قیمت ۱ میلیون و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان عرضه می شود و برخی از ویژگی های فبلت پرچمدار هواوی را در خود دارد، از جمله صفحه نمایش کم حاشیه موسوم به Full View. با این نمایشگر جدید حالا ۷۶.۵ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - درصد از نمای روبروی دستگاه به صفحه نمایش اختصاص دارد و این موضوع ظاهر ساده و چشم نوازی را برای دستگاه فراهم آورده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

میت 10 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - لایت از بدنه مستحکم فلزی، نمایشگر بزرگ با کیفیت و توان پردازش مناسبی برخوردار است، اما چیزی که این محصول را از بیشتر موبایل های موجود در بازار و حتی دیگر محصولات هواوی متمایز می کند، وجود ۴ دوربین در پشت و جلوی بدنه است. هواوی می گوید این فبلت به لطف دوربین های دوگانه می تواند مثل دوربین های حرفه ای، پرتره هایی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - با پس زمینه محو و نور بهتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - ثبت کند. کافی است هرجایی از صفحه که می خواهید را لمس کنید تا زمینه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - ی آن به شکل چشم نوازی محو شود.

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

Y7 Prime

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

هواوی وای 7 پرایم (بررسی دیجیاتو) یکی از گزینه های ارزان قیمت تر موجود در بازار است که دوربین دوگانه یا قابلیت های مافوق تصور ندارد، اما با حداقل هزینه به خوبی می تواند نیازهای اکثر کاربران را تامین نماید. این تلفن هوشمند به بدنه مستحکم فلزی، چیپست ۸ هسته ای، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - قابلیت افزایش و دوربین های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی مجهز است. اما چشمگیر ترین ویژگی دستگاه باتری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - پر ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به حساب می آید که به راحتی در این سطح قیمت پیدا نمی شود.

قیمت: حدود ۷۵۰ هزار تومان

Nova 2 Plus

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران

حالا مدتی از حضور نوا 2 پلاس در بازار می گذرد و قیمت این تلفن هوشمند تا حدی تعدیل شده است. هواوی در این تلفن هوشمند هم سخت افزار قابل قبولی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - عرضه می کند، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر محمودآباد استان مازندران - مواردی از جمله صفحه نمایش ۵.۵ اینچی از نوع LTPS با رزولوشن Full HD، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی. اما نوا 2 پلاس علاوه بر اینها دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم دارد که به سختی می تواند در موبایل دیگری پیدا کنید.

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone