🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40591.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آخرین پرچمدار ال جی زیر شکنجه؛ تست مقاومت LG V30 [تماشا کنید]

حدودا دو ماه پیش بود که LG V30 در نمایشگاه IFA معرفی شد اما ارائه آن به بازار اخیرا آغاز شده است. این تلفن همراه به شکلی باورنکردنی سبک است اما آیا این به معنای ...

حدودا دو ماه پیش بود که LG V30 در نمایشگاه IFA معرفی شد اما ارائه آن به بازار اخیرا آغاز شده است. این تلفن همراه به شکلی باورنکردنی سبک است اما آیا این به معنای مقاومت بالای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن نیز هست؟

کانال یوتوب JerryRigEverything این بار به سراغ LG V30 رفته تا مقاومت و پایداری آن را در برابر آزمون های مختلف زیر نظر بگیرد و V30 موفق می شود که تا حدودی سربلند بیرون آید.

تست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - های جری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - شامل خط انداختن، در معرض آتش قرار دادن و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - البته خم کردن است که در آزمون اول با توجه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - به بهره مندی V30 از گوریلا گلس ۵ نباید نگرانی خاصی داشت.

همه بخش های کناری از فلز ساخته شده اند بنابراین خط انداختن آن ها ثمره خاصی ندارد ولی اگر سنسور اثر انگشت خط بیافتد، دیگر نمی توان از آن استفاده ای کرد.

شاید کمتر پیش بیاید که تلفن همراهتان را در معرض شعله مستقیم آتش قرار دهید اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - آزمودنش اشکالی ندارد. از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - آنجایی که LG V30 به نمایشگر OLED مجهز است، بنابراین شعله ها اثری مستقیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - و دائمی روی پیکسل ها می گذارند. خوشبختانه در آزمون خم کردن نیز V30 شکست نمی خورد و از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم نمی پاشد ولی کمی خم می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone