🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40592.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی همراه اول از سرویس شماره مجازی

امروز گزارش ویدیویی دیجیاتو از سالن همراه اول در نمایشگاه تله کام را مشاهده کردید که از حضور فعال اپراتور اول کشورمان حکایت داشت. یکی از خدمات ارائه شده همراه اول در این نمایشگاه، سرویس ...

امروز گزارش ویدیویی دیجیاتو از سالن همراه اول در نمایشگاه تله کام را مشاهده کردید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - که از حضور فعال اپراتور اول کشورمان حکایت داشت. یکی از خدمات ارائه شده همراه اول در این نمایشگاه، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - سرویس شماره مجازی است که در ادامه می توانید بیانیه خبری آن را مطالعه نمایید.

همراه اول همزمان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - با برگزاری نمایشگاه تلکام از سرویس شماره مجازی خود برای نخستین بار در کشور رونمایی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ سرویس شماره مجازی از خدمات کاربردی همراه اول است. این راهکار مشترکین را قادر می‌سازد تا در حین استفاده از اپلیکیشن‌های اینترنتی، حریم شخصی خود را حفظ کرده و به جای استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای برقراری تماس، از شماره موقت مجازی که برای تماس به آن‌ها اختصاص می‌یابد بهره‌مند شوند.

به عنوان مثال از این پس مشترکین همراه اول می توانند با خیالی آسوده و مطمئن از حفظ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - اطلاعات شماره تلفن همراه خود با مشاوران املاک تماس گرفته و در صورت تمایل شماره خود را برای اقدامات بعدی در اختیار ایشان قرار دهند.

شایان ذکر است همراه اول برای نخستین بار به صورت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - کاربردی در اپلیکیشن الونک این فناوری را برای بهره مندی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - مخاطبان در نمایشگاه تلکام رونمایی کرد. وزیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - ارتباطات و فناروی اطلاعات نیز در بازدید از غرفه همراه اول از راه اندازی این سرویس، تقدیر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone