🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32131.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رییس رگولاتوری: صداوسیما با آزاد نکردن باند ۷۰۰ و ۸۰۰، هزینه‌های ملی را افزایش می‌دهد

باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز در حالی بدون استفاده در اختیار صدا و سیما قرار دارند که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند با ارائه آن به اپراتورهای موبایل، سرعت توسعه شبکه را ...

باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - حالی بدون استفاده در اختیار صدا و سیما قرار دارند که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند با ارائه آن به اپراتورهای موبایل، سرعت توسعه شبکه را افزایش و هزینه‌های این حوزه را به شدت کاهش دهد. «حسین فلاح جوشقانی»، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات با اشاره به همین موضوع، در مصاحبه‌ای با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - دیجیاتو در خصوص فناوری 5G، از باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - به عنوان باندهای فرکانسی طلایی یاد می‌کند:

«یکی از راه‌کارهایی که می‌تواند به توسعه تکنولوژی‌های جدید مانند 5G کمک کند این است که اپراتورها منابعی داشته باشند که هزینه CAPEX [هزینه سرمایه‌ای] خود را کاهش دهند. یکی از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - راه‌کارها استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - از باندهای فرکانسی زیر یک گیگاهرتز است. به طور مشخص باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز. این باندها به دلیل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - دیجیتالی شدن برادکستنیگ، مورد استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - نیستند. نه فقط در ایران، بلکه در هیچ‌کجای دنیا استفاده نمی‌شود.»

«این باندها نه تنها در ایران بلکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - در جهان مورد استفاده برادکستینگ نیستند»

فلاح جوشقانی همچنین در گفتگو با دیجیاتو توضیح می‌دهد که رییس وقت سازمان صدا و سیما، در سال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - ۲۰۰۶ قراردادی را در ژنو امضا کرده است که تا سال ۲۰۱۵ برادکستینگ آنالوگ را قطع کند: «سال ۲۰۰۶ در ژنو، طی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - قرارداد G06 کشورها ملزم شدند تا پخش آنالوگ برادکستینگ را تا سال ۲۰۱۵ متوقف کنند. رییس وقت سازمان صدا و سیما هم در هیات ایران بودند و این توافق‌نامه را به نمایندگی از ایران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - امضا کردند. از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - طرف رگولاتوری هم رییس وقت، مهندس محمود - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - خسروی بودند. پس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - ما این را پذیرفته‌ایم که پخش آنالوگ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - نداشته باشیم.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر  داراب استان فارس

«صدا و سیما علی‌رغم آنچه می‌گوید، هیچ استفاده‌ای از این باندها ندارد»

معاون وزیر ارتباطات همچنین در این گفتگو خبر داد که با اندازه‌گیری‌های انجام شده از سوی رگولاتوری مشخص شده است که صدا و سیما هیچ استفاده‌ای از این باندها ندارد: «چون صدا و سیما برای پخش آنالوگ به باند بیشتری نیاز داشت، از باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ استفاده می‌کرد. حالا این باندها به دلیل دیجیتالی شدن، آزاد شده‌اند. الان ما اندازه‌گیری کرده‌ایم و دیدیم علی‌رغم اینکه صدا و سیما می‌گوید از این باندها استفاده می‌کند، کاملاً بلااستفاده و خالی هستند.»

فلاح جوشقانی راه حل این مشکل را اینطور توصیف می‌کند: «در لایحه‌ای که در مجلس به صورت طرح از سوی نمایندگان مطرح شد و ما هم آن را پیگیری می‌کنیم، آمده است که اگر درآمدی از این باندها حاصل شود ما بخشی از آن را بر اساس قانون به صدا و سیما بدهیم تا به صدا و سیما برای دیجیتالی شدن کمک کنیم. هرچند این اتفاق عملاً در شبکه صدا و سیما افتاده است.»

رییس رگولاتوری در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - خصوص اینکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - کدام باندهای فرکانسی، برای استفاده از نسل پنجم شبکه موبایل نامزد هستند، گفت:

«چون قرار است نسل پنجم شبکه موبایل سرعت بالایی بدهد، قطعاً یکی از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - مهم‌ترین ابزارهای ما، باند فرکانسی است. باندهای بسیار زیادی برای نسل پنجم کاندیدا هستند؛ از باند ۷۰۰ و ۸۰۰ که می‌توانند مورد استفاده باشند تا باندهای بالاتر که بتوانند چگالی سرویس بالاتری بدهند. برای مثال باندهای ۵.۸ [گیگاهرتز] که اکنون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - یکی از باندهای آزاد است، از باندهایی است که برای نسل پنجم شبکه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - موبایل کاندیدا هستند. در هر صورت اما به دلیل اینکه برای نسل پنجم نیاز به سرعت بالاتری داریم، نیاز به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - باندهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - فرکانسی متعددی هم هستیم. برای مثال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - باندهای ۱.۵ گیگاهرتز هم باندهایی هستند که کاندیدا هستند و داریم خودمان را آماده می‌کنیم تا برای نسل پنجم آنها را در اختیار اپراتورها قرار دهیم.»

«اینطور نیست که اگر باندها آزاد نشوند، ما متوقف بمانیم»

باندهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - فرکانسی زیر ۱ گیگاهرتز، برای پوشش مناطق وسیع با چگالی جمعیتی کم مناسب هستند. حسین فلاح جوشقانی در پاسخ به پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه اگر صدا و سیما باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز را آزاد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - نکند، آیا در آینده پوشش کامل 5G - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - خواهیم داشت یا خیر، گفت:

«اینطور نیست که اگر باندها آزاد نشوند، ما متوقف بمانیم. اما مطمئناً هزینه‌های ما افزایش پیدا خواهد کرد. در همین نسل سوم و چهارم، اگر باند ۷۰۰ و ۸۰۰ استفاده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - شود، هزینه‌ها یک سوم می‌شود. در سال ۱۳۹۳ که شروع به ارتقا به نسل سوم و چهارم کردیم، این باندها طلایی‌ترین باندها برای شروع 3G و 4G بودند. اما به دلیل فقدان آنها، هزینه بالاتر رفت. به هر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - حال هزینه اپراتورها هم هزینه ملی است. خرید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - تجهیزات بیشتر پولی است که از ایران خارج می‌شود؛ چه دولت بدهد و چه بخش خصوصی.

بنابراین سرمایه‌گذاری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - بیشتر روی این تکنولوژی‌های بالا، [بدون باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ ] منجر به خروج ارز بیشتر از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - کشور می‌شود. این باندها هزینه توسعه را کمتر و سرعت را بیشتر می‌کنند. مخصوصاً برای مکان‌هایی که چگالی جمعیت کمتر است، مثل حومه شهرها یا روستاها. پس با این باندها می‌شود تکنولوژی جدید را خیلی سریع‌تر و با هزینه کمتر توسعه دهیم. این باندها از نظر ملی با ارزش هستند. اگر از این باندها در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - این حوزه استفاده نشود، در حوزه‌های دیگر هم استفاده نخواهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - شد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - اساساً - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - ترند تکنولوژی در دنیا نشان می‌دهد که این باندها برای خدمات موبایلی هستند.»

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر  داراب استان فارس

«هزینه اپراتورها هزینه ملی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - است و ارز از کشور خارج می‌شود؛ چه دولت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - هزینه کند چه بخش خصوصی»

او اشاره می‌کند که صدا و سیما اگر برای پخش دیجیتال نیازمند باند فرکانسی باشد، رگولاتوری مدیر این طیف در کشور بوده و موظف است باند فرکانسی مورد نیاز صدا و سیما را تامین کند؛ اتفاقی که تاکنون هم رخ داده و همه نیاز‌های صدا و سیما از سوی وزارت ارتباطات و رگولاتوری تامین شده‌اند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه این سازمان در صورت تخلیه نشدن باندهای فرکانسی از سوی صدا و سیما چه اقداماتی انجام خواهد داد، گفت:

«ما از مجراهای قانونی عمل می‌کنیم و خارج از این چارچوب نمی‌رویم. باید در قوانین دنبال کنیم و ظرفیت‌های قانونی را بررسی کنیم. همچنین از ظرفیت‌ دستگاه‌های دیگر که می‌توانند به صورت فراسازمانی و به صورت ملی مصوبه داشته باشند استفاده می‌کنیم. اعتقاد داریم این باندها می‌توانند به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - کشور ما کمک کنند تا بتوانیم زیرساخت‌های بهتری برای ICT کشور فراهم کنیم. این یعنی مباحث اقتصادی بهتر، کسب‌وکارهای پویاتر و اشتغال بیشتر. این‌ها مواردی هستند که به هم مرتبط هستند.»

 


نسخه کامل مصاحبه با «حسین فلاح - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - جوشقانی»، معاون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره فناوری 5G، در ویژه برنامه ویدیویی دیجیاتو برای «کنگره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر داراب استان فارس - جهانی موبایل» در روزهای آینده و هم‌زمان با MWC منتشر می‌شود. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone