🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18293.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

یک پنجم شرکت‌ها کارکنان دورکار را به شکل غیرقانونی تحت نظر می‌گیرند

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ۲۰ درصد شرکت‌ها به شکل غیرقانونی و با استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ، کارمندان دورکار را تحت نظر می‌گیرند. براساس نظرسنجی شرکت تحقیقاتی ««YouGov» و «Skillcast»، از 2009 شرکت،  12 ...

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که ۲۰ درصد شرکت‌ها به شکل غیرقانونی و با استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ، کارمندان دورکار را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - تحت نظر می‌گیرند.

براساس نظرسنجی شرکت تحقیقاتی ««YouGov» و «Skillcast»، از 2009 شرکت،  12 درصد از چنین سیستم‌های نظارت از راه دوری برای کنترل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - و مدیریت کارمندان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - خود استفاده می‌کنند. آمار در شرکت‌های بزرگتر به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - ۱۶ درصد می‌رسد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - از سوی دیگر 8 درصد نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - اعلام کرده‌اند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - که قصد دارند به زودی شرکت را مجهز به چنین سیستم‌های نظارتی و کنترلی کنند.

تحقیقات بیشتر TUC نشان می‌دهد از هر هفت کارمندی که در شرایط فعلی به صورت دورکار مشغول فعالیت هستند، یک نفر آنها در شرایطی به صورت دورکار مشغول فعالیت است که با سیستم‌های نظارتی تحت کنترل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران

نتایج چنین تحقیقی در شرایطی منتشر می‌شود که به دلیل همه گیری کرونا بسیاری از کارمندان به صورت دورکار مشغول فعالیت هستند.

«فرانسیس اوگرادی» دبیر کل کنگره اتحادیه کارگری در مصاحبه مطبوعاتی گفت که در زمان همه گیری کرونا و شرایط دورکاری بسیاری از کارمندان، استفاده از فناوری‌های نظارت‌ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - بر عملکرد کارمندان به شدت افزایش یافته است.

اوگرادی می‌گوید:

« بسیاری از کارفرمایان برای مدیریت بر کارمندان خود و تصمیم گیری در مورد ادامه همکاری با آنها، از ابزارهای نظارتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - استفاده می‌کنند. این شرکت‌ها لازم است تا به کارمندان خود توضیحات شفافی در مورد نحوه عملکرد چنین سیستم‌های نظارتی ارائه بدهند تا الگوریتم‌های چنین برنامه‌ای باعث قضاوت ناعادلانه در مورد کارمندان نشود. وقتی بحران کرونا تمام شود، انتظار می‌رود که استفاده از فناوری‌های جدید در جهت ارتقا زندگی به کار گرفته شود؛ نه اینکه فناوری به عاملی برای نادیدن گرفتن عزت شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.»

اگرچه ابزارهای دیجیتالی به کارمندان اجازه می‌دهد تا در شرایط همه گیری کرونا بتوانند با خیال راحت به صورت دورکاری به فعالیت خود ادامه بدهند؛ اما نگرانی‌های زیادی نیز در مورد استفاده نامناسب از چنین ابزارهایی وجود دارد.

از نظر قوانین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - دولتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - در بسیاری از شرکت‌ها، کارفرمایان تنها زمانی که دچار شک و تردیدی نسبت به عملکرد مجرمانه کارمندان ‌شوند، اجازه دارند بدون رضایت آنها را تحت نظر بگیرند؛ اما به نظر می‌رسد که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر رامسر استان مازندران - این نگرش در شرایط همه گیری کرونا تغییر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone