🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37836.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

روسیه خواستار حذف تلگرام از گوگل پلی و اپ استور شد

رگولاتوری ارتباطات روسیه پس از فیلتر تلگرام به بهانه عدم همکاری با سرویس امنیتی فدرال روسیه، از اپل و گوگل خواسته این اپلیکیشن را از مارکت های خود حذف کنند. پس از چندین ماه کشمکش بین ...

رگولاتوری ارتباطات روسیه پس از فیلتر تلگرام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به بهانه عدم همکاری با سرویس امنیتی فدرال روسیه، از اپل و گوگل خواسته این اپلیکیشن را از مارکت های خود حذف کنند.

پس از چندین ماه کشمکش بین نهادهای دولتی روسیه و مسئولان این سرویس پیام رسانی در نهایت دادگاه حکم به فیلتر تلگرام داد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و در پی آن «نهاد قانون گذاری ارتباطات و رسانه های روسیه» مسدود کردن آدرس های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - IP مرتبط با این سرویس را در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دستور کار قرار داد. قطع دسترسی به تلگرام به قیمت مسدود شدن برخی سرویس های گوگل و آمازون هم تمام شد اما مسئولان روس آنقدر مصمم بودند که این مساله آنها را از تصمیمشان منصرف نسازد.

علاوه بر این رگولاتوری ارتباطات روسیه برای از بین بردن تمام راه های دسترسی شهروندان این کشور به تلگرام - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از اپل و گوگل خواسته این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را از اپ استور و گوگل پلی حذف کنند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان

آز آنجا اپل سابقه همکاری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با دولت ها در زمینه سانسور را دارد، بعید نیست در این زمینه هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از درخواست مسئولان روس پیروی کند.

نکته عجیب اینجاست که تلگرام تنها اپلیکیشنی نیست که پیام ها را رمزنگاری می کند و برای مثال سرویس های دیگری از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبیل iMessage و FaceTime نیز این قابلیت را دارند که از سوی دولت روسیه فیلتر نشده اند؛ بنابرین چرا مسئولان مسکو با تلگرام سر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ناسازگاری دارند؟ شاید دلیل این مسئله در اصالت روسی پاول دروف، بنیانگذار آن و سابقه وی در کشمکش با رقبای داخلی و دولت روسیه نهفته باشد.

طبیعتا فیلتر تلگرام در روسیه به سود - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رقبای داخلی این اپلیکیشن از قبیل Mail.ru منجر خواهد شد که چندی پیش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شبکه اجتماعی روسی VK را به روشی نه چندان دوستانه به تملک خود درآورد. نکته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جالب این جاست که Mail.ru - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسط «آلیشر عثمانف» از نزدیکان ولادیمیر پوتین کنترل شده و VK نیز پیش از این توسط برادران دروف تاسیس شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone