🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37827.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کشف تصادفی آنزیم های پلاستیک خوار در آزمایشگاه

اخیراً دانشمندان، آنزیم های جهش یافته ای ساخته‌اند که‌ قادرند راه حلی برای مشکل دفع زباله‌های پلاستیکی باشند چرا که آنها می‌توانند این ماده را به اجزا‌ی اولیه‌اش تجزیه‌ کنند. تیمی متشکل از محققان بین‌المللی ...

اخیراً دانشمندان، آنزیم های جهش یافته ای ساخته‌اند که‌ قادرند راه حلی برای مشکل دفع زباله‌های پلاستیکی باشند چرا که آنها می‌توانند این ماده را به اجزا‌ی اولیه‌اش تجزیه‌ کنند.

تیمی متشکل از محققان بین‌المللی آکادمی ملی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - علوم که سازمانی غیرانتفاعی در ایالات متحده به شمار می‌رود، به سرپرستی پرفسور جان مک گیهان، کاملا اتفاقی موفق شدند که این آنزیم های جهش یافته را تولید کنند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان

روند ساخت این آنزیم‌ ها بدین شکل بود که پژوهشگران یک باکتری کشف شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از میان زباله‌های ژاپن را که در سال ۲۰۱۶ به دستشان آمده بود، اصلاح ژنتیکی کردند. بدین ترتیب باکتری یاد شده توانایی جدیدی پیدا کرد و توانست پلاستیک بخورد.

با مشاهده‌ی این ویژگی، تیم تحقیقاتی سعی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد که قابلیت‌های باکتری یاد شده را بالا برده تا بتواند حتی PET (پلی‌اتیلن ترفتالات) که در واقع پلاستیک به کار رفته در بطری‌های آب معدنی است را تجزیه کند. روند تجزیه‌ی طبیعی پلاستیک ممکن قرن‌ها طول بکشد اما با استفاده از این آنزیم‌ها می‌توان زمان پروسه‌ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مذکور را به چند روز کاهش داد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در سال ۲۰۱۷ میلادی محققان ۳۸ میلیون قطعه زباله‌ی پلاستیکی در جزیره‌ی خالی از سکنه‌ای واقع در آب‌های اقیانوس آرام پیدا کردند. پژوهشی در همین سال نشان داد که هر دقیقه‌، یک میلیون زباله‌ی پلاستیکی در سرتاسر جهان تولید می‌شود و احتمالاً رقم زباله‌های پلاستیکی موجود تا سال ۲۰۲۱ میلادی، بیست درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

مک گیهان که در دانشگاه پورتموث انگستان نیز تدریس می‌کند، دراین‌باره می‌گوید:

«ما امیدواریم که از این آنزیم‌ های جهش یافته‌ استفاده‌ کرده تا بتوانیم پلاستیک را به اجزای اصلیش تجزیه کنیم. در این صورت قادر خواهیم بود، ماده‌ی جدیدی بازآفرینی کرده یا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تحقیقاً بازیافت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پلاستیک انجام دهیم. بدین ترتیب دیگر لازم نخواهد بود که چاه‌های نفت بیشتری ایجاد کنیم. علاوه بر این مسلماً میزان تولید پلاستیک در جهان ثابت مانده و مقدار زباله‌های پلاستیکی موجود در سطح کره‌ی زمین کاهش پیدا خواهد کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone