🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37831.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

توسعه باتری بی خطر مبتنی بر آب و قابل رقابت با نمونه های لیتیوم یونی

باتری های شارژی تقریباً هیمشه همراه ما هستند؛ چه در موبایل هایمان باشند، چه در تبلت ها، وسایل پوشیدنی یا هر وسیله دیگر. با این حال این قطعات مفید لیتیوم یونی می توانند خطرات انفجار، ...

باتری های شارژی تقریباً هیمشه همراه ما هستند؛ چه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در موبایل هایمان باشند، چه در تبلت ها، وسایل پوشیدنی یا هر وسیله دیگر. با این حال این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قطعات مفید لیتیوم یونی می توانند خطرات انفجار، ایجاد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوختگی و حتی مرگ به همراه داشته باشند. به تازگی باتری جدیدی توسعه داده شده که نوید خطرات احتمالی کمتری را می دهد.

نمونه جدید که توسط محققان دانشگاه مریلند و با مشارکت دانشمندان آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش آمریکا و انستیتو ملی استاندارد و فناوری آمریکا توسعه داده شده، ترکیباتی که احتمال انفجار دارند را با نمونه های کم خطر تر جایگزین کرده است.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به عبارت دقیق تر نمونه مورد بحث از الکترولیت با پایه آب شامل نمک و روی تشکیل شده. به این ترتیب به عقیده تیم توسعه دهنده، با باتری جدید، در آینده انفجار دستگاه های الکترونیکی به فراموشی سپرده خواهد شد.

البته باتری های مبتنی بر آب ممکن است به نظرتان آشنا برسد. در گذشته نیز نمونه هایی با این فناوری توسعه داده شده بود، ولی تمام آنها مشکل چگالی داشتند. به عبارتی نسبت به نمونه جدید، با حجم مشخص، میزان انرژی کمتری را تولید می کردند. از سوی دیگر نمونه های قبلی دارای قطعات با پتانسیل انفجار بیشتری بودند. این بار به نظر می رسد دانشمندان مشکلات یاد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده را حل کرده اند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان

از دیگر مشکلاتی که قبل از این برای توسعه باتری های مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فلز روی برای محققان مشکل ایجاد کرده بود، میزان خورندگی بالای این ماده در استفاده های متعدد بود. این بار دانشمندان برای غلبه بر این موضوع از ترکیب آب نمک بسیار غلیظ استفاده کرده اند.

به عقیده «فِی وانگ» از محققان دخیل در این پروژه، برای اولین بار باتری ای توسعه داده شده که از حیث چگالی انرژی می تواند با باتری های لیتیوم- یونی رقابت کند و در عین حال ریسک انفجار یا آتش سوزی نداشته باشد. دانشمندان امیدوارند در آینده نزدیک اختراع خود را به یک محصول نهایی بدل کرده و تولید کنندگان دستگاه های الکترونیکی را متقاعد به استفاده از باتری ایمن جدید نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone