🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37835.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن مخفی کننده تصاویر پشت یک ماشین حساب واقعی از اپ استور حذف شد

اپل ساعاتی پیش اپلیکیشنی برای مخفی‌سازی تصاویر به نام (%Private Photos (Calculator را از اپ‌استور حذف کرد. این اپ به کاربران اجازه می‌داد که تصاویر را پشت یک ماشین حساب واقعی پنهان کنند و همین ...

اپل ساعاتی پیش اپلیکیشنی برای مخفی‌سازی تصاویر به نام (%Private Photos (Calculator را از اپ‌استور حذف کرد. این اپ به کاربران اجازه می‌داد که تصاویر را پشت یک ماشین حساب واقعی پنهان کنند و همین باعث شده بود که برنامه در میان نوجوانان به محبوبیت زیادی برسد.

پلیس انگلستان می‌گوید که در راستای شکایت برخی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گروه‌های حامی کودکان، اپلیکیشن (%Private Photos (Calculator را مورد تحقیق و بررسی قرار داده. آخرین شکایت از این اپلیکیشن به سال 2015 بر‌می‌گردد که یک دادستان آمریکایی در صفحه فیسبوک خود نسبت به ترویج این اپلیکیشن میان نوجوانان به والدین هشدار داد.

با بالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گرفتن شکایات از ماهیت فریبنده این اپلیکیشن، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - متخصصان امنیتی هم در مورد آن اظهار نظر کرده و آن را جزو اپلیکیشن‌های خطرناک قرار داده‌اند. حتی یکی از وبلاگ‌نویسان در مقاله اخیر خود از (%Private Photos (Calculator به عنوان یکی از ده اپلیکیشنی یاد کرده که والدین باید از استفاده فرزند نوجوان‌شان از آن باخبر باشند.

در فهرست این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وبلاگ نویس البته اپلیکیشن‌های مشهور دیگری مثل اسنپ‌چت، اینستاگرام و پیام‌رسان کیک هم به چشم می‌خورد که همگی در کنار مزایایی که دارند، می‌توانند از بعضی جنبه‌ها برای نوجوانان خطرآفرین باشند. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به عنوان مثال اینستاگرام فضایی است که بسیاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از نوجوانان در آن با هویت جعلی فعالیت می‌کنند.

گفتنی است که اپلیکیشن (%Private Photos (Calculator در حال حاضر از روی اپ‌استور برداشته شده و ظاهرا از ابتدا دارای نسخه اندروید نبوده. هر چند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در پلتفرم اندروید نمونه‌هایی دیگری هستند که دقیقا همین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کار را انجام می‌دهند اما گوگل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تا امروز با آن‌ها برخوردی نداشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone