🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37828.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اولین گوشی هوشمند هواوی با پشتیبانی از شبکه 5G در 2019 معرفی می شود

هواوی به تازگی در رویداد سالانه ای که در شهر شنژن چین برگزار کرده از قصد خود برای ارائه اولین گوشی هوشمند بهره مند از فناوری 5G در سه ماهه سوم سال 2019 (تیر تا ...

هواوی به تازگی در رویداد سالانه ای که در شهر شنژن چین برگزار کرده از قصد خود برای ارائه اولین گوشی هوشمند بهره مند از فناوری 5G در سه ماهه سوم سال 2019 (تیر تا مهر ماه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سال 98) خبر داده است.

بر اساس گمانه زنی ها احتمال می رود - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پس از عرضه گوشی هوشمند میت 20 هواوی در سال جاری میلادی، در مدل بعدی، یعنی میت 30 شاهد پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 5G (نسل پنجم شبکه های مخابراتی موبایل با قابلیت هایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از جمله سرعت دریافت بسیار بالا) باشیم؛ موبایلی که بر اساس - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - روند فعلی معرفی سری میت انتظار می رود در سه ماهه سوم سال 2019 روانه بازار گردد.

شرکت چینی مورد بحث همچنین اعلام کرده قصد دارد پیش از نیمه دوم سال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 2019 مودم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هات اسپات قابل حمل با امکان پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 5G را معرفی نماید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پیش از این هواوی در رویداد کنگره جهانی موبایل سال 2018، از نخستین چیپ 5G خود به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - «Balong - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 5G01» رونمایی کرده - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بود. قرار است گوشی هوشمند و نیز مودم مورد بحث از چیپ های مودم طراحی شده توسط خود هواوی بهره ببرند.

انتظار می رود همین چیپ در مودم وای-فای یاد شده به کار رود. در حالی که مشخص نیست برای اولین گوشی موبایل بهره مند از این فناوری از همین چیپ استفاده شود، یا نمونه جدیدتری در نظر گرفته شود.

بنا بر گزارش اها احتمالاً در ماه های آتی سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند نیز شروع به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اعلام طرح های خود برای - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گجت های مبتنی بر فناوری 5G خواهند کرد. به احتمال قریب به یقین زمان بندی سایر کمپانی ها نیز تقریباً مشابه با هواوی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
ایرانسل در سال 96 شبکه 5G را با موفقیت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آزمایش کرده بود.

با این حال انتظار می رود خرید دستگاه های مجهز به این فناوری حداقل در اویل عرضه چندان برای کاربران توجیه نداشته باشد، زیرا احتمالاً در ابتدا تنها در مناطق محدودی امکان استفاده از تکنولوژی 5G - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فراهم خواهد شد.

ایرانسل نیز با آزمایش فناوری مخابراتی 5G نشان داده که در راستای پیاده سازی آن در کشورمان در آینده نه چندان دور مصمم است و به این ترتیب انتظار می رود گوشی های بهره مند از مودم های سازگار، پس از عرضه به بازارهای جهانی در ایران نیز قابل استفاده باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone