🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37832.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پیام‌رسان‌های خارجی برای ادامه فعالیت در ایران ملزم به رعایت چه شروطی هستند؟

تاکنون بارها شنیده‌ایم که شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان خارجی که مایل به حضور در ایران هستند باید قوانین کشورمان را رعایت کنند. اما این قوانین دقیقاً چه هستند؟ دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، امروز به ...

تاکنون بارها شنیده‌ایم که شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان خارجی که مایل به حضور در ایران هستند باید قوانین کشورمان را رعایت کنند. اما این قوانین دقیقاً چه هستند؟ دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، امروز به این پرسش به شکلی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دقیق پاسخ داده است.

«عبدالصمد خرم آبادی» در گفتگو با ایسنا ۵ شرط را برای ادامه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فعالیت شبکه‌های خارجی در ایران بیان کرد. این شروط به شرح زیر هستند:

  • از مراجع ذی‌صلاح قانونی (وزارت ارتباطات) مجوز فعالیت دریافت کند.
  • داده‌های مربوط به کاربران ایرانی را در داخل کشور ذخیره و پردازش کند.
  • به هیچ وجه داده را در اختیار بیگانگان قرار ندهد و از دسترسی به داده‌ها جلوگیری کند.
  • قواعد و ضوابط قانونی مربوط به حفاظت و صیانت از حریم خصوصی کاربران را کاملا رعایت کند.
  • نماینده رسمی و تام - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - الاختیار جهت اداره امور خود و پاسخ به استعلامات مراجع قضایی در داخل کشور داشته باشد.

در واقع اگر هر یک از شبکه‌های خارجی فیلتر نشده در ایران این قوانین را رعایت نکنند در نهایت مسدود خواهند شد. جدا از این موارد، دبیر کارگروه مصادیق - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مجرمانه عنوان کرده است که اگر پیام‌رسان خارجی فعال در ایران دستور مقام قضایی در خصوص حذف محتوای مجرمانه در کانال‌ها و صفحه‌های عمومی را اجرا نکند، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مسئول است.

خرم آبادی همچنین اشاره کرده است که مسئولیت انتشار محتوای مجرمانه در این شبکه‌ها در وهله اول بر عهده‌ی کاربر منتشر کننده است ولی «اگر پیام رسان خارجی با علم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و آگاهی از مجرمانه بودن محتوای کانال های عمومی به ارائه خدمات خود به آنها ادامه دهد به عنوان معاون جرم قابل تعقیب است».

خرم آبادی همچنین به مشکلات حقوقی که طی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - استفاده از این پیام‌رسان‌ها ایجاد می‌شود اشاره کرده و خبر از پرونده‌هایی در دادگستری داده است که به دلیل عدم پاسخگویی مدیر شبکه‌های خارجی به استعلامات قضایی، بدون نتیجه مختومه شده‌اند: «هزاران شاکی که مال یا آبرو یا حیثیت‌شان در بستر این پیام رسان مورد تعرض قرار گرفته، علیرغم تلاش و پیگیری همکاران قضایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به‌حق خود نخواهند رسید.»

از سوی دیگر مدیرعامل تلگرام قبلاً گفته است که این پیام‌رسان، نحوه فعالیت خود را با توجه به قوانین محلی کشورها تغییر نمی‌دهد و صرفاً بر اساس قوانین خودش عمل خواهد کرد. قوانین تلگرام نیز می‌گویند که کانال‌ها یا گروه‌های هرزه‌نگاری یا ترویج‌دهنده تروریست حق فعالیت در این پیام رسان را ندارند. تلگرام اکنون در کشور بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و بر اساس آخرین آمارها، تعداد کاربران اینستاگرام ایرانی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هم به ۲۴ میلیون کاربر رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone