🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18281.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اولین چیپ‌های ۶ نانومتری مدیاتک معرفی شدند: دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ۱۱۰۰

تا به امروز پیشرفته‌ترین پردازنده‌های سری دیمنسیتی مدیاتک با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده بودند، اما این کمپانی حالا از اولین نمونه‌های این سری با معماری ۶ نانومتری رونمایی کرده. تراشه‌های دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ...

تا به امروز پیشرفته‌ترین پردازنده‌های سری دیمنسیتی مدیاتک با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده بودند، اما این کمپانی حالا از اولین نمونه‌های این سری با معماری ۶ نانومتری رونمایی کرده. تراشه‌های دیمنسیتی ۱۲۰۰ و ۱۱۰۰ برای اولین بار از هسته‌ Cortex-A78‌ بهره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - می‌برند.

همانطور که می‌توان انتظار داشت، دیمنسیتی ۱۲۰۰ در رده بالاتری نسبت به برادرش قرار می‌گیرد و از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - سه خوشه برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - هسته‌های خود بهره می‌برد. یکی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - از این خوشه‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - شامل یک هسته Cortex-A78 با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز می‌شود. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - خوشه دیگر دارای ۳ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز است و خوشه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - آخر هم از ۴ هسته Cortex-A55 با مصرف انرژی بهینه و فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد.

برای مقایسه باید به پردازنده دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس اشاره کنیم که مدیاتک آن را به هسته‌های قدیمی‌تر Cortex-A77 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز مجهز کرده. با توجه به این موضوع، نسل جدیدش تا ۲۰ درصد عملکرد بهتری دارد و ۲۵ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - درصد هم انرژی کمتری مصرف - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان

پردازنده دوم که دیمنسیتی ۱۱۰۰ نام دارد، نسبت به برادرش قدرت کمتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حقیقت فرکانس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - ۴ هسته Cortex-A78 آن روی ۲.۶ گیگاهرتز تنظیم شده و خبری از فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز نیست. با این وجود این پردازنده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - به علت استفاده از A78 از دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس عملکرد بهتری باید داشته باشد.

مدیاتک برای این دو چیپ خود از پردازشگر گرافیکی Mali-G77 با ۹ هسته استفاده کرده که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - تفاوتی با گذشته ندارد. دیمنسیتی ۱۲۰۰ قادر به پشتیبانی از نمایشگر با رفرش ریت ۱۶۸ هرتز است و پردازشگر سیگنال تصویر ۵ هسته‌ای آن از دوربین با حداکثر رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل پشتیبانی می‌کند. این پردازنده همچنین ضبط ویدیوهای 4K HDR را برای کاربران ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان

چیپ دیمنسیتی ۱۱۰۰ از پنل‌های با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر می‌توان از دوربین با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل در دستگاه‌های مجهز به آن استفاده کرد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - این دو تراشه تا ۲۰ درصد در پردازش تصاویر «Night Shot» یا حالت شب عملکرد سریعتری نسبت به گذشته دارند و همچنین از حالت شب مخصوص پانوراما بهره می‌برند.

شرکت‌های زیادی از جدیدترین پردازنده‌های مدیاتک استفاده خواهند کرد که می‌توان به ریلمی، شیائومی، ویوو و اوپو اشاره کرد. گوشی‌های مجهز به این تراشه‌ها نزدیک به سه ماه دیگر از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - راه می‌رسند. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر مینودشت استان گلستان - مدیاتک سال آینده میلادی از اولین تراشه ۵ نانومتری خود رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone