🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18288.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۸۷۰ با لیتوگرافی ۷ نانومتری و بالاترین فرکانس در دنیای موبایل معرفی شد

کوالکام اواخر ۲۰۲۰ از پردازنده پرچمدار خود به نام اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی یک پردازنده قدرتمند دیگر به نام اسنپدراگون ۸۷۰ هستیم که بالاترین فرکانس را در میان چیپ‌های موبایل دارد. ...

کوالکام اواخر ۲۰۲۰ از پردازنده پرچمدار خود به نام اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد و حالا شاهد معرفی یک پردازنده قدرتمند دیگر به نام اسنپدراگون ۸۷۰ هستیم که بالاترین فرکانس را در میان چیپ‌های موبایل دارد.

هسته اصلی پردازنده جدید کوالکام حداکثر فرکانسی برابر ۳.۲ گیگاهرتز دارد که بالاتر از فرکانس ۳.۱ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۲.۹۴ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۶۵ است. هواوی با چیپ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - کرین ۹۰۰۰ توانسته بود با فرکانس ۳.۱۳ گیگاهرتز از دو پردازنده کوالکام پیشی بگیرد که حالا این کمپانی با اسنپدراگون ۸۷۰ دوباره در رتبه بالاتری قرار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - می‌گیرد.

چیپ جدید کوالکام همچنان از هسته‌های «Kryo 585» مبتنی بر Cortex-A77 بهره می‌برد، در حالی که اسنپدراگون ۸۸۸ دارای هسته‌های مبتنی بر Cortex-X1 و Cortex-A78 است. برای مقایسه عملکرد این پردازنده‌ها باید منتظر انتشار نتایج بنچمارک‌ها باشیم.

کوالکام در اسنپدراگون ۸۷۰ از پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۵۰ استفاده کرده که البته درباره فرکانس آن اطلاعی نداریم. این پردازشگر گرافیکی در اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به ترتیب دارای فرکانس ۵۸۷ و ۶۷۰ مگاهرتز است. قدرت گرافیکی این چیپ برابر ۱۵ ترافلاپس است که تفاوتی با گذشته ندارد، بنابراین شاید کوالکام فرکانس پردازش گرافیکی را ثابت نگه داشته است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان

این پردازنده جدید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - از نمایشگر با رزولوشن 1440p، رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و +HDR10 پشتیبانی می‌کند و همچنان شاهد استفاده از پردازشگر سیگنال تصویر «Spectra 480» هستیم. این پردازشگر سیگنال تصویر قادر به پشتیبانی از دوربین با حداکثر رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل، فیلمبرداری با رزولوشن 8K - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و ویدیوهای HDR با استانداردهای +HDR10 و دالبی ویژن است.

از دیگر ویژگی‌های اسنپدراگون ۸۷۰ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - به پشتیبانی از وای فای ۶ و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - بلوتوث ۵.۲ همراه با aptX اشاره کرد. این چیپ قدرتمند از مودم 5G بهره می‌برد، اما برخلاف اسنپدراگون ۸۸۸ دارای مودم خارجی اسنپدراگون X55 است که می‌تواند از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتز و موج - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - میلی‌متری پشتیبانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - کند.

این پردازنده در گوشی‌های موتورولا، وان پلاس، اوپو، شیائومی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - و iQOO مورد استفاده قرار می‌گیرد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - که محصول موتورولا در آینده نزدیک از راه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسدآباد استان همدان - می‌رسد. این چیپ ۷ نانومتری به وسیله شرکت TSMC تولید می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone