تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16887.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چین و آزمایش‌ پهپادهای انتحاری برای حمله به اهداف مختلف

آکادمی الکترونیک و فناوری اطلاعات چین (CAEIT) اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن شاهد پرتاب پهپادهای انتحاری از پشت کامیون و هلیکوپتر هستیم. در این ویدیو پهپادهای انتحاری از راه دور توسط دستگاهی شبیه ...

آکادمی الکترونیک و فناوری اطلاعات چین (CAEIT) اخیرا ویدیویی منتشر کرده که در آن شاهد پرتاب پهپادهای انتحاری از پشت کامیون و هلیکوپتر هستیم.

در این ویدیو پهپادهای انتحاری از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - راه دور توسط دستگاهی شبیه به تبلت کنترل می‌شوند. منابع ناشناس به «South China Morning - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - Post» اعلام کرده‌اند که این پهپادها و همچنین کامیون بخشی از استراتژی ارتش چین محسوب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌شوند.

یکی از این منابع اعلام کرده:

«این کامیون و پهپادها در مراحل اولیه توسعه قرار دارند و مشکلات فنی هنوز برطرف نشده‌اند. یکی از نگرانی‌های اصلی درباره آن‌ها مربوط به سیستم‌های ارتباطی و نحوه جلوگیری از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - بروز مشکلات برای پهپادهای انتحاری محسوب می‌شود. ارتش به این موضوع پی بده که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - هوش مصنوعی مورد استفاده در این پهپادها واکنش کندی از خود نشان می‌دهد.»

در گزارش دیگری به این موضوع اشاره شده که این پهپادها برای هدف قرار دادن سربازها، تانک‌ها و دیگر وسایل نظامی توسعه پیدا کرده‌اند و این اولین باری نیست که CAEIT دست به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - چنین آزمایش‌هایی می‌زند.

در نوامبر ۲۰۱۷ این موسسه تحقیقات آزمایش‌های مشابهی را انجام داد که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - به باور بسیاری، بزرگترین آزمایش در نوع خود محسوب می‌شد. در این آزمایش‌ها شاهد وجود ۲۰۰ هواپیمای کوچک با بال ثابت بودیم.

به نظر می‌رسد پهپادهای موجود در ویدیوی اخیر شبیه به «CH-901» هستند که اولین پهپاد حمله تاکتیکی چین محسوب می‌شود. این پهپاد ۱.۲ طول دارد و وزن آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - به ۹ کیلوگرم می‌رسد. ابعاد کوچک و وزن کم، باعث عملکرد پایین آن نمی‌شوند و این پهپاد می‌تواند با سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کند.

این پهپادها نه تنها سرعت بالایی دارند، بلکه می‌توانند تا ۲ ساعت پیش از انفجار نیز پرواز کنند که آن‌ها را تبدیل به وسایل ترسناکی می‌کنند. در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آزادشهر استان گلستان - حال حاضر اطلاعات کاملی درباره پهپادهای جدید وجود ندارد، اما با توجه به اینکه می‌توانند سیستم‌های دفاع هوایی را به چالش بشکند، باعث نگرانی کشورها خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone