🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18275.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

دفاع جهرمی در برابر چرایی فیلتر نکردن اینستاگرام: دستور، وجاهت قانونی نداشت

وزیر ارتباطات امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرم‌ از سوی دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی شده است. پس از استماع و اخذ پاسخ، بازپرس دستور ...

وزیر ارتباطات امروز به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و در مورد اعلام جرم‌ از سوی دادستان کل کشور علیه او، توسط بازپرس پرونده بازجویی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - شده است. پس از استماع و اخذ پاسخ، بازپرس دستور آزادی وزیر ارتباطات با قرار التزام را صادر کرده است. «محمد جواد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - آذری جهرمی» امروز به خاطر سرپیچی از فیلتر کردن اینستاگرام با وجود دستور قانونی، مورد بازپرسی قرار گرفته و به این اتهام پاسخ داده و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - مشکلاتی که دستور بازپرس پیرامون فیلترینگ اینستاگرام وجود داشته را اعلام کرده است.

«جمال هادیان» مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات با توییتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - خبر از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - برگزاری این جلسه داد و با انتشار تصاویری از متن شکایت و جوابیه جهرمی، به برخی شایعه‌ها در مورد اعلام جرم نسبت به جهرمی پاسخ داده است. در تصاویری که او منتشر ساخته، مشخصا ذکر شده که دو بار دستور فیلترینگ اینستاگرام به وزارت ارتباطات ابلاغ شده که در هر دو بار این اتفاق رخ نداده است.

آنطور که در متن شکایت نوشته شده «دستور قضایی فیلتر اینستاگرام به لحاظ انتشار میلیون‌ها محتوای مجرمانه نخستین بار در تاریخ سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۹۷ توسط - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - دادیار شعبه دوازدهم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان فارس صادر و با دستور دادستان وقت کل کشور به وزارت ارتباطات ابلاغ شده است و وزارت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - ارتباطات با وعده فیلترینگ هوشمند خواستار توقف این موضوع شده که با موافقت دادستانی همراه شده است.»

جهرمی در پاسخ به این اتهام اعلام کرده برابر مفهوم ماده ۱۱۴ قانونی آیین دادرسی کیفری، جلوگیری از تمام یا بخشی از امور خدماتی ممنوع است. جهرمی تاکید کرده اگر در مواردی فعالیت متضمن ارتکاب یا اعمال مجرمانه باشد، بازپرس صرفا مجاز به منع فعالیت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - در بخش مجرمانه است و همچنین تصمیم گرفته شده نیز ظرف ۵ روز قابل اعتراض در دادگاه است. جهرمی تاکید داشته «با عنایت به ماهیت پیام رسان‌ها در ارائه خدمات به شهروندان، قانونگذار مصادیق مجاز توقیف را منحصر به موارد و بخش‌هایی خاص دانسته و هیچ قراری نمی‌تواند منجر به توقیف کلی شود.» جهرمی تاکید داشته که «تصمیم مذکور توسط مقامات قضایی باید موردی و مرتبط با پرونده‌ای خاصی باشد تا به آن رسیدگی شود و در دادگاه برایش تعیین و تکلیف صورت بگیرد.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان

وزیر ارتباطات به اتخاذ تصمیم به صورت کلی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - خارج از چارچوب اعتراض کرده و گفته این نوع تصمیم گیری وجاهت قانونی ندارد که وزارت ارتباطات به آن عمل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - کند.

جهرمی همچنین تاکید کرده که دستورهای مقامات محترم دادسرا با توجه به صلاحیت محلی، محدود به حوزه قضایی محل ماموریت دادسرا بوده و نمی‌توان کل کشور را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - به آن تعمیم داد. موردی که جهرمی در آن صحبت کرده دقیقا همان مشکل حقوقی است که بسیاری از حقوقدانان از جمله مشاور حقوقی ریاست جمهوری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - نسبت به فیلترینگ تلگرام داشتند. در زمان فیلترینگ تلگرام نیز بارها به غیرقانونی بودن این تصمیم اشاره و اعلام شد که بازپرس یک استان نمی‌تواند برای کل کشور تصمیم بگیرد.

جهرمی در ادامه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - متن دفاعیه خود اعلام کرده :«دستور دادیار محترم دادسرای شیراز توسط دادستان کل کشور موقوف الاجرا شده و در دستورات بعدی دادستان کل کشور، به جای عبارت مسدود سازی از عبارت فیلتر مصادیق محتوای مجرمانه اینستاگرام استفاده شده که تفاوت فراوانی با یکدیگر دارند.» جهرمی با اشاره به همین موضوع گفته حکم قضایی مسدود سازی کل اینستاگرام سالبه به انتفاء موضوع است؛ یعنی اینکه اساسا دیگر دستور مذکور به آن شکل اولیه خود وجود خارجی نداشته که وزارت ارتباطات به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - آن عمل کند.

جهرمی در پایان دفاعیه خود تاکید داشته که شرکت‌های اینترنتی موظف به مسدودسازی هستند. او در اینباره اعلام کرده «در هیچ قانونی وزیر ارتباطات مسئول اجرای دستور قضایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - بالادستی نیست و برابر مواد ۷۴۹ و ۷۵۱ قانون مجازات اسلامی، شرکت‌های اینترنتی موظف به اجرای دستورات قضایی هستند.»

انتشار متن شکایت و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - دفاعیه از دیدگاه برخی کاربران یک مساله غیرقانونی تلقی شده اما پیگیری‌های دیجیاتو از کارشناسان حقوقی حکایت از این دارد که انتشار این موارد غیرقانونی نیستند چرا که اصل بر علنی بودن جلسات رسیدگی در دادگاه است. باید دید که پرونده جهرمی در نهایت به کجا خواهد رسید و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - یک به یک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر هرسین استان کردستان - شکایات چگونه حل و فصل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خالده نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone