🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14721.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپ استور اپل به قابلیت جدیدی برای جستجوی دقیق‌تر اپ‌ها مجهز شد

اپ استور اپل حدود ۲ میلیون برنامه دارد، بنابراین جستجوی بهینه در این پایگاه داده بزرگ بسیار حیاتی است. اپل برای کمک به این فرآیند از قابلیت جدیدی به نام «Search Suggestions» رونمایی کرده که ...

اپ استور اپل حدود ۲ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - میلیون برنامه دارد، بنابراین جستجوی بهینه در این پایگاه داده بزرگ بسیار حیاتی است. اپل برای کمک به این فرآیند از قابلیت جدیدی به نام «Search Suggestions» رونمایی کرده که یافتن اپ‌ها را ساده‌تر می‌کند.

اکانت رسمی اپ استور در توییتر می‌گوید با قابلیت جدید Search Suggestions می‌توانید پیشنهادهای متعددی را برای بهینه‌سازی جستجوی خود انتخاب کنید و دقیق‌تر به دنبال برنامه‌های مدنظرتان بگردید. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - این ویژگی فعلا در آمریکا، کانادا، بریتانیا و استرالیا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - عرضه شده است.

قابلیت «پیشنهادهای جستجو» بدین شکل کار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌کند که با باز کردن اپ استور و ورود یک عبارت در کادر جستجو، مجموعه‌ای از کلیدواژه‌ها زیر این نوار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - ظاهر می‌شود که می‌توانند به جستجوی دقیق‌تر میان اپلیکیشن‌ها کمک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کنند. این کلیدواژه‌ها همان عباراتی هستند که معمولا با عبارت اولیه‌ای که وارد کردید، همراه می‌شوند. مثلا اگر عبارت Baseball را وارد - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کنید، به‌طور خودکار با کلیدواژه‌های Training ،Stars Manager و غیره روبرو می‌شوید.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اکثر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کلیدواژه‌های پیشنهادی با عبارت جستجو شده ارتباط معقولانه‌ای دارد و فقط در یک یا دو مورد ممکن است منطقی به نظر نرسد. برای نمونه، در جستجوی عبارت Baseball، کلیدواژه Wallpaper هم پیشنهاد شده که ارتباطی بین آن‌ها دیده نمی‌شود. در ادامه مثال‌های بیشتری از چگونگی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - کارکرد این قابلیت را می‌بینید.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی

بعضی از این فیلترها خود دارای فیلترهای بیشتر هستند. برای نمونه، وقتی عبارت Games - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر دلیجان استان مرکزی - را جستجو می‌کنید، فیلتر Puzzle ظاهر می‌شود. با ضربه زدن روی این فیلتر کلیدواژه‌های Jigsaw ،Word و Kids را می‌بینید. با این حال، تبلیغات همچنان بالاتر از بقیه نتایج جستجو قابل مشاهده هستند.

اپل می‌گوید این قابلیت از طریق یک به‌روزرسانی سمت سرور در دسترس کاربران کشورهای یاد شده قرار گرفته، بنابراین دسترسی به آن نیازی به آپدیت به iOS 14.5 ندارد. فعلا مشخص نیست که برنامه اپل برای عرضه جهانی این ویژگی چیست و چه زمانی آن را در اختیار کاربران سایر کشورها قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone