🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14719.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

«مکس هوداک»، هم‌بنیان‌گذار نورالینک از این شرکت جدا شد

هم‌بنیان‌گذار نورالینک اعلام کرده دیگر در این شرکت کار نمی‌کند. او که در ابتدا این شرکت را با ایلان ماسک تاسیس کرده بود، چند هفته‌ای است همکاری خود را با نورالینک قطع کرده، البته فعلا ...

هم‌بنیان‌گذار نورالینک اعلام کرده دیگر در این شرکت کار نمی‌کند. او که در ابتدا این شرکت را با ایلان ماسک تاسیس کرده بود، چند هفته‌ای است همکاری خود را با نورالینک قطع کرده، البته فعلا اطلاعاتی درباره شرایط جدایی او در دسترس نیست.

«مکس هوداک» در توییتر این خبر را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک گذاشت. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - شرکت نورالینک مشغول توسعه رابط پهن‌باند مغز و ماشین است تا بتواند بین انسان‌ها و کامپیوترها ارتباط ایجاد کند. ماسک مدعی است دستگاه‌های نورالینک در آینده با کمک «شناخت ابرانسانی» می‌توانند به افراد معلول کمک کنند تا از طریق ذهنشان کامپیوترها یا تلفن‌های هوشمند را کنترل کنند.

نورالینک در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - تاسیس شد و با سرمایه‌گذاری چند ده میلیون دلاری ایلان ماسک فعالیت‌های خود را شروع کرد. این شرکت در حال حاضر به توسعه ربات‌های جراح نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - مشغول است تا امکان کاشت رابط‌های عصبی درون مغز انسان را ممکن کند؛ رابط‌هایی که دارای رشته‌های بسیار ظریفی از سیم هستند و درون مغز کار گذاشته می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل

پس از نمایش دموی سیستم نورالینک در شهریور ۹۹، وب‌سایت MIT Technology Review این نمایش را مورد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - انتقاد قرار داد. خبرگزاری پزشکی StatNews هم در ماه آوریل ۲۰۲۱ در مقاله‌ای به نقل از یک متخصص اعصاب به نام «آنا وکسلر» نوشت: «در این عصر جدید از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - توسعه فناوری‌های عصبی خصوصی، دموی شرکت‌ها به‌صورت زنده در یوتیوب پخش می‌شود و با ته‌مایه‌ای از خوش‌بینی فناورانه همراه است و نوید آینده‌ای را می‌دهد که هنوز فرا نرسیده. داده‌های کمی در دسترس قرار می‌گیرد، ولی گزاره‌های سنگینی درباره تبدیل جهان به یک جای بهتر مطرح می‌شود.»

ماسک هیچ پیش‌زمینه‌ای در علوم اعصاب یا دستگاه‌های پزشکی ندارد، ولی به گفته یکی از مدیران پروژه نورالینک، تلاش او این است که به حل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سرعین استان اردبیل - چالش‌های مهندسی پیش روی نورالینک کمک کند. ماسک هنوز به خبر جدایی هم‌بنیان‌گذار نورالینک واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone